Drivande säljsupport till internationellt tillverkande bolag
Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en lättlärd och självgående person som gillar att arbeta med administration på bred front? Vi på Adecco Office & HR erbjuder dig ett spännande uppdrag hos en av våra världsledande kunder i Göteborg!
Hur ser din arbetsdag ut??
Du kommer att arbeta som Säljadministratör på plats hos vår kund med varierande administrativa uppgifter. Du kommer att ha ansvar för att stötta service och eftermarknadsavdelningen med registrering av order, vara behjälplig vid offerter, ta fram rapporter som exempelvis försäljningsstatistik samt uppdatera CRM. Arbetet innebär att fungera som ett stöd för befintliga säljare samt hjälpa till att ta fram och samla ihop dokumentation till olika projekt. Din roll är bred och innebär även att stötta ekonomiavdelningen med administrativa uppgifter och till viss del även som ledningsstöd då du kan komma att få ta fram exempelvis dokumentpresentationer.
Du kommer att få arbeta i en internationell och fartfylld miljö med ingenjörsanda där det ställs höga krav på god administration, service och noggrannhet.
Tjänsten är på heltid med omgående start och kommer att pågå i inledningsvis 6 månder med goda möjligheter till förlängning. Du kommer att få en anställning i Adeccos konsultverksamhet och hyras ut till vår kund.
Vem trivs här??
För dig som tidigare jobbat på ett större internationellt tillverkande bolag och snabbt kan sätta dig in i en komplex organisation samt är en duktig och strukturerad administratör är det här helt rätt uppdrag. Som person bör du vara servicefokuserad, prestigelös och snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Har du även förmågan att arbeta självgående, är ansvarfull och noggrann kommer du att passa bra in bland kollegor. En bakgrund som civilekonom eller tidigare erfarenhet av att ha arbetat i ett ingenjörsbaserat bolag är meriterande. Du är flytande i svenska och engelska i tal såväl som skrift och har god datavana. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi??
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid/Heltid
Publiceringsdatum2015-05-26ErsättningEnl ö.k.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-15
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Wrede (rekryteringsansvarig)31-7254552
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2311341
Observera att sista ansökningsdag har passerat.