Drivande Bemanningsansvarig till Adecco Jönköping
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Drivande bemanningsansvarig till Adecco Jönköping
Vill du ha ett utåtriktat arbete där du får arbeta med personalfrågor? Du är en fena på administration och drivs av att arbeta mot gemensamma mål tillsammans med kollegor som värdesätter en kundrelation utöver det vanliga?
Adecco söker nu en driven bemanningsansvarig till en strategisk kundrelation i Huskvarna. Vi söker dig som vill ingå i ett starkt och framgångsrikt team där du får möjlighet till att bidra till den positiva utveckling som Adecco Jönköping befinner sig i.
Hur ser din dag ut?
Som bemanningsansvarig så har du självständigt ansvar för konsulter inom vår uthyrningsverksamhet på kollektivsidan. Du har personalansvar för ett större antal medarbetare och arbetar dagligen med personalrelaterade frågor. Allt från semesteransökan, utbetalning av lön till svåra samtal. En stor portion administration ingår i rollen liksom nyrekrytering. Du motiveras av att bygga upp och bibehålla goda relationer med både kunder och dina anställda. Arbetet ställer höga krav på självständighet och kvalitetsfokus samtidigt som du arbetar nära dina närmsta kollegor där teamet du tillhör ger dig stöd.
Vem trivs här?
För att trivas i denna roll så har du ett affärsmässigt fokus och ett stort intresse för relationer. Du är en person som klarar att hålla högt tempo, du är duktig på att prioritera och vågar ta snabba beslut när det krävs. Som person behöver du vara flexibel och engagerad och trivas i en föränderlig miljö. Det är viktigt att vara noggrann i det administrativa arbetet som rollen kräver.
För att snabbt komma in i arbetet så ser vi att du tidigare har arbetat i en roll med mycket kundkontakter och har mycket god kommunikationsförmåga. Vi söker dig som vill ha kul på jobbet och som gärna tar ett stort eget ansvar. Vi tror att du har en utbildning inom personal/ekonomi/ledarskap. Vissa moment i din vardag kommer att vara tidsbegränsade och återkommande vilket ställer stora krav på fokus och ihärdighet. Då du kommer arbeta för affärsområdet Industri är det en fördel om du har kunskap inom området.
Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet för tjänsten. B-körkort är ett krav.
Publiceringsdatum2013-11-15Kontaktperson för detta jobbVid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Kontorschef Linda Hallgren, 0736-847102 eller
linda.hallgren@adecco.se .
Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningHeltid 100%
ErsättningEnligt avtal inom branschen
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Hallgren, Kontorschef 036-351035
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Storgatan 28
55321 JÖNKÖPING
Jobbnummer 1704731
Observera att sista ansökningsdag har passerat.