Driftsättare / Teknisk Support / Kundtjänst till Telia Company

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-02-19

Företaget
Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.


Dina arbetsuppgifter
I din roll arbetar du med att tekniskt ansluta nya kunder, uppgradera tjänster, migrera befintliga kunder till modernare hårdvara, felanmälan och felsökning samt stötta externa operatörer. Dina dagliga arbetsuppgifter är omväxlande där du tillsammans med teamet ansvarar för att dagens alla arbetsuppgifter blir gjorda. Dina huvudsakliga arbetsverktyg är mail & telefon där det är främst tekniker från olika entreprenörer som hör av sig och agerar som en förlängd arm ute på fältet.
Teamet idag gör redan ett bra jobb och hanterar stora volymer av kunder men man vill bli ännu smartare och automationsdrivna framöver. Man är mitt i en påbörjad förändringsresa där man ständigt ser över hur man tillsammans bäst skapar värde för verksamheten och deras kunder.
Delivery Design & Activation teamet består av 12 medarbetare som sitter på Telias kontor i Malmö och är en del av Infra i Telia Company Sverige och det finns goda möjligheter till att utvecklas.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning med teknisk inriktning
• Tidigare erfarenhet från kundservice eller support via telefon eller i personliga möten
• Stort tekniskt intresse inom IT och/eller telekommunikation
• God datakunskap och datavana
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Erfarenhet och kunskap fibernät, bredband och nätverk (meriterande)

Vi söker dig som har ett genuint intresse för att prata med och hjälpa kunder. Du har förmåga att skapa ett stort förtroende i kontakt med andra och uttrycker dig pedagogiskt, lättförståeligt och givetvis på ett serviceinriktat sätt. Du ingår i ett sammansvetsat team med en trevlig kultur där ni arbetar tätt tillsammans. Därmed är det viktigt att du har lätt för att samarbeta. Vi tror att du har en god fallenhet för att bygga relationer till andra, såväl till dina kollegor som med kunder.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: telekommunikation, teknik, IT, bredband, fiber, drift, support, teknisk support, kundtjänst, kundsupport, service, driftsättare, Malmö, heltid, Telia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5105696

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: