Driftig ekonomiassistent sökes omgående till myndighet i Borläng
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Vi på Bemannia söker nu dig som vill arbeta som ekonomiassistent hos vår kund med kontor i Borlänge. Som ekonomiassistent kommer du att ge ett ekonomiadministrativt stöd till verksamheten. Då det är ett konsultuppdrag kommer du att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund under perioden.
Dina arbetsuppgifter:
Du kommer främst att arbeta med leverantörsreskontran genom granskning och hantering av fakturor. Detta innebär att säkerställa att fakturorna är rätt konterade, att de uppgifter som lästs in fakturahanteringssystemet är korrekta och att åtgärda de som är felmärkta. Du kommer också att hantera upplägg av nya leverantörer i leverantörsregistret och säkerställa att uppgifterna är korrekta. Då kundens arbetstopp är vid årsskiftet förväntas du arbeta v. 52 samt v.1-3 för att avlasta i arbete med bokslut.
Dina kvalifikationer:
• Treårig ekonomisk gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet som ekonomiassistent
• Goda kunskaper i kontering av fakturor och regelverket kring b.la. representation
• Goda kunskaper i Office-paketet
Dina personliga egenskaper:
I ditt arbete är du noggrann, strukturerad och lyhörd. Utöver detta är du också självständig i ditt arbete och du har en förmåga att arbeta effektivt under arbetstoppar samt god vana att hålla deadlines.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-10-30ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofie Nilsson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3774175
Observera att sista ansökningsdag har passerat.