Document Management Specialist sökes

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av dokumenthantering och vill arbeta i en global miljö? Då har vi uppdraget för dig! Vi på Adecco Office & HR ger dig en möjlighet att utvecklas och ta nya steg!

Hur ser din arbetsdag ut?
Vår kund är ett internationellt företag inom Offshorebranschen med placering i centrala Göteborg. Som Document Management Specialist kommer du att ha ett varierande arbete. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta dokumenthantering, så som arkivering och filhantering. Du arbetar nära projektledare och hanterar hela processen av dokumentation i tilldelade projekt. Andra uppgifter är att täcka in allmänna administrativa projektuppgifter, föra mötesanteckningar samt viss tidsrapportering.

Du kommer att bli anställd som konsult hos oss och uthyrd till vår kund. Uppdraget är på heltid med start omgående och varar t.o.m. vecka 38.

Vem trivs här?
Du som tidigare har arbetat med dokumenthantering, gärna i internationell miljö, kommer att passa in i rollen och känna att du tar ett kliv framåt. Har du goda kunskaper i Excel och Word samt något dokumenthanteringssystem, gärna DocApp, så är det här ett jobb för dig. Vidare har du mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. För att snabbt komma in i rollen bör du dessutom ha en god förmåga att planera och organisera samt ta egna initiativ.

Är du en person som gillar att kommunicera och fungera som en sammanhållande funktion mellan många kontaktytor, kommer du trivas utmärkt med dina arbetsuppgifter. Vi ser även att du är lagspelare som brinner för service och kvalitet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Maria Lindquist på tel: 031 - 720 72 88.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-06-18

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00
Öppnas i nytt fönster

Jobbnummer
1275529

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: