Digital Commerce Coordinator till Samsung!
Poolia Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du arbeta med samordning av a-handel i en global och spännande organisation? Är du proaktiv och driven? Då kan rollen som Digital Commerce Coordinator på Samsung vara just för dig! Uppdraget är på heltid och förväntas pågå i 1 år.
Publiceringsdatum2020-01-22Om tjänstenVi söker efter en organiserad lagspelare för att stärka Digital Commerce-teamet på Samsung. Som Digital Commerce Coordinator kommer du att ansvara för samordningen av olika e-handelsaktiviteter, inklusive prissättning, produktplanering och anpassning till logistik och kundsupport. Organisationen består av många produktdivisioner där du kommer att samarbeta med olika ansvariga inom varje produktdivision för att säkerställa att Samsung.com alltid kan erbjuda ett brett utbud av produkter till blivande kunder.
Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer bland annat bestå av:
• Hantera och uppdatera produktlista och prissättning för både pågående försäljning och specifika kampanjkampanjer
• Stöd och uppföljning av kundtjänstens ärenden, till exempel när det gäller logistik och orderuppfyllelse
• Rapportera (varje vecka / månad) om marknadsföring och försäljning
• Hantera dagliga relationer med försäljning, produktchefer och andra interna intressenter om produkt- och kampanjrelaterade förfrågningar
• Samarbeta med försörjningskoordinatorer och logistik när det gäller leveranser, försäljningsprognoser och aktiesituationer
• Kontaktperson för byråer, externa leverantörer och interna intressenter angående marknadsföringskampanjer och aktiviteter
• Stöd i olika uppgifter relaterade till kampanj- och kampanjsamordning
Vem är du?
Vi söker dig som har akademisk utbildning inom exempelvis ekonomi, marknadsföring, logistik eller annan likvärdig inriktning. Du har 1-3 års erfarenhet av att arbeta med försäljningskoordinering, prissättning, logistik eller analys, gärna i en större organisation. Du talar flytande på svenska och engelska.
Vi ser det som starkt meriterande om du har erfarenhet av följande:
• E-handel
• SAP & Hybris
• MS Office
Som person är du strukturerad och organiserad. Du är en lagspelare som kan hantera och bevara relationer långsiktigt och har en god kommunikationsförmåga. Du har god förståelse för affärsprocesser och system samt ser proaktivt på arbetsprocesser. Utöver detta ser vi även att du är driven och tycker om att bidra med idéer och förbättringsförslag.
Passar ovanstående beskrivning in på dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan idag då vi tillämpar ett löpande urval!
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPoolia Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "55954".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655),
http://www.poolia.se Arbetsplats Poolia Office Professionals AB
Jobbnummer 5055186
Observera att sista ansökningsdag har passerat.