Digital auktionshandläggare
SJR in Sweden AB / Administratörsjobb / Mölndal
2025-03-28
Visa alla administratörsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR in Sweden AB i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Vår kund inom auktionsbranschen söker en ny kollega till sitt team inom Customer Success. Här erbjuds du en trevlig arbetsplats med goa kollegor och möjligheter att utvecklas.
Tjänsten är på heltid och det är viktigt att du kan börja så snart som möjligt. Det första halvåret är du anställd som konsult via SJR och därefter är ambitionen att anställningen övergår till vår kund.
Publiceringsdatum2025-03-28Om tjänstenSom Digital auktionshandläggare blir du en viktig spelare i teamet för Customer Sucess. Du kommer att ha en bred roll med varierande arbetsuppgifter och i teamet kombineras ett nära samarbete med ett stort eget ansvar. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat:
• Ansvara för att skapa, kontrollera och färdigställa auktionsannonser i affärssystemet innan publicering
• Säkerställa att informationen om auktionsobjekten är komplett och korrekt
• Korrekturläsa och kvalitetsgranska innehåll och uttryck
• Hjälpa till med auktionsplanering och koordinera publiceringar
I rollen kommer du också bidra till att förbättra och effektivisera processer, bidra till att öka kvaliteten och hantera diverse ad hoc-uppgifter.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som är samarbetsinriktad, prestigelös och flexibel med en positiv inställning och förmåga att anpassa dig i en dynamisk miljö. För att trivas i rollen tror vi att du gillar att arbeta i ett högt tempo och har en förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är noggrann, har ett skarpt öga för detaljer och arbetar strukturerat.
En god teknisk förståelse är viktig, och har du dessutom erfarenhet eller intresse för AI-drivna processer och prompt engineering ser vi det som meriterande. Vi tror också att ett allmänt intresse för prylar gör det lättare för att förstå och beskriva de objekt som hanteras i auktionerna. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav för tjänsten.
Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1181".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare SJR in Sweden AB (org.nr 556652-3980),
http://www.sjr.se/ Kontakt Sofia Erikson
sofia.erikson@sjr.se +46 70 471 59 07 Jobbnummer 9252485