Digital Administratör till Svenska Hem AB

Rekryteringshuset i Sverige AB / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rekryteringshuset i Sverige AB i Jönköping, Aneby, Habo, Nässjö, Tranås eller i hela Sverige

Är du en strukturerad, engagerad och lösningsorienterad person? Har du goda kunskaper i Excel? Trivs och motiveras du av nya kontakter i ett stundtals högt tempo?
Då kan du vara den person vi söker till tjänsten som digital administratör till Svenska Hem AB -ett genuint företag i en intressant bransch i förändring.

Om Svenska Hem
Svenska Hem är en av Sveriges största möbelkedjor med drygt 25 inredningshus över hela landet. Hos oss samsas välkända varumärken med designklassiker och våra egna kvalitativa möbelserier. Svenska Hem har funnits på marknaden sedan 1960.

Huvudkontoret ligger invid flygplatsen Axamo i Jönköping och i våra 6 200 kvadratmeter stora lokaler finns kontor, utställning, fotostudio och höglager. Här arbetar vi idag med sortiment, marknadsföring, IT, ekonomi och lager för kedjans butiker.

Arbetsuppgifter:
Som Digital administratör på Svenska Hem är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att samla in, analysera, bearbeta och strukturera data i form av produktinformation och prislistor att föra över till affärssystemet och e-handeln.

Du arbetar självständigt med stort eget ansvar och i nära samarbete med interna produktchefer, butiker och leverantörer kopplat till olika enskilda butiker samt andra externa leverantörer inom Sverige och internationellt. Arbetet utförs främst i Excel och Pyramid samt med data från andra Office program.

Vem är du?
Vi söker dig som har en hög digital mognad samt mycket goda kunskaper i Excel. Vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av arbete inom administration, projektledning eller liknande arbetsuppgifter Du är en kreativ problemlösare med vana att hantera hinder och utmaningar i arbetet och du uttrycker dig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift.

Som person är du engagerad, framåt och lösningsorienterad med en vilja att göra ett bra jobb och driva och utveckla rollen framåt. Du trivs och motiveras av att arbeta i ett periodvis högt tempo. Du är noggrann, snabblärd och strukturerad och en genuin teamspelare som bidrar positivt till en grupp. Du trivs med frihet under ansvar och att stötta dina kollegor när det behövs. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmågor.

Erfarenhet av affärssystemet Pyramid och utbildning som är relevant för tjänstens innehåll ser vi som meriterande.

Vi erbjuder:
Vi erbjuder en varierad och omväxlande roll med många externa och interna kontakter i ett stabilt företag i en bransch som utvecklas och är under förändring. Arbetsklimatet är familjärt och välkomnande med engagerade kollegor där man arbetar teamorienterat för att stötta och hjälpa varandra och företagets kunder.

Låter det intressant?
Välkommen att söka tjänsten via www.rekryteringshuset.se. Vid frågor eller mer information vänligen kontakta rekryteringskonsult Niklas Lindomborg som nås på 0727-125573 alternativt niklas@rekryteringshuset.se. Vi arbetar löpande i denna rekrytering så välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
100. Tillträde: Enligt avtal. Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2021-01-20

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rekryteringshuset i Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/1".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rekryteringshuset i Sverige AB (org.nr 556888-2244)

Arbetsplats
RekryteringsHuset i Sverige AB

Jobbnummer
5532159

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rekryteringshuset i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rekryteringshuset i Sverige AB: