Dialyssjuksköterskor
Xtra Personal Bemanningscompaniet Sverige AB / Sjuksköterskejobb / Borås
2009-03-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dialyssjuksköterskor" (publicerad 2009-04-30) ⬅️
Visa alla sjuksköterskejobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xtra Personal Bemanningscompaniet Sverige AB i Borås,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Tranemo,
Göteborg eller i
hela Sverige Xtra personal Care söker nu sjuksköterskor till Dialysavdelning för dag och kvälltjänstgöring på heltid. Arbetet kommer att vara under våren/sommaren 2009, med chans till ev. förlängning.
Sysselsättningsgraden kan diskuteras utifrån fler sökande till tjänsten, om du inte har möjlighet att jobba hela perioden.
Utbilding/erfarenhet
Leg.sjuksköterska med minst 2års adekvat erfarenhet. Vikt läggs även på personlig lämplighet
Företagspresentation
Xtra personal Care är ett auktoriserat bemanningsföretag som ingår i Xtra personellkonsernen och är ledande på sjukskötersketjänster i Norden. Från huvudkontoren i Göteborg och Oslo sköter vi sjuksköterskebemanningen för våra kunder över hela Sverige och Norge. Xtra Care är det nya namnet efter sammanslagningen av Norsk Sykepleietjeneste och Bemanningscompagniet i Norge och Sverige. Kika gärna in på vår hemsida för mer info.
Xtra personal Care erbjuder konkurenskraftiga villkor samt längre och kortare uppdrag.
Publiceringsdatum2009-03-21Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid/Deltid
Heltid/deltid visstid eller timanställning
ErsättningFast lön
fast lön, timlön.
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
kalle.jung@xtracare.seFöretagXTRA PERSONAL BEMANNINGSCOMPANIET SVERIGE AB
AdressXTRA PERSONAL BEMANNINGSCOMPANIET SVERIGE AB
LINDHOLMSPIREN 9
41756 GÖTEBORG
KontorsadressLINDHOLMSPIREN 9
GÖTEBORG
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-3488900
Faxnummer: 031-3488920
E-postadress:
info@xtracare.se Jobbnummer 421791
Observera att sista ansökningsdag har passerat.