Deltidsuppdrag som Kontorsassistent
Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Haparanda eller i
hela Sverige Proffices konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Om uppdraget
För en av våra kunder i Luleå söker vi dig som vill arbeta med kontorsservice som assistent. Uppdraget löper tillsvidare och tjänsten är på deltid. Vår kund – som finns över hela landet – erbjuder dig en mycket trivsam arbetsplats med utrymme för utveckling, variation och mycket ansvar. Man är idag 30-35 anställda på Luleåkontoret, ibland arbetar de ute hos kunderna i olika projekt, andra dagar är alla på plats på kontoret.
Dina ansvarsområden
– Hålla ordning och reda i gemensamma utrymmen som t.ex. matsal, café, förråd, kopieringsrum och konferensrum
– Ordna med aktiviteter för personalen på kontoret och uppmärksamma högtider och annat som är värt att fira, delta i organisation av kundevents
– Beställningar och inköp av allt från kontorsmöbler till pennor, se till att förbrukningsvaror fylls på och vara proaktiv när något är på väg att ta slut eller måste bytas, ta in offerter från lokala leverantörer inför inköp, etc.
– Vissa delar av ekonomiområdet kommer du också att hantera, till exempel kontering av kontorets inkommande fakturor och administration av handkassan
– Posthanteringen är ett annat område där du är ansvarig för vår postdistribution och ordnar med specialutskick i samband med t.ex. events och storhelger
– Du kommer också att finnas med som en av kontorets projektresurser där du tar delansvar för t.ex. dokumentation, arkivering och uppföljning av tidrapportering
– Andra ansvar inkluderar att du är kontaktperson för vår hyresvärd, städföretag, vaktmästeriet, leverantörer av kopiatorer och annat som används på kontoret.
Om dig
Som person har du stor känsla för ordning och reda. Självgående och handlingskraftig är två viktiga egenskaper i den här rollen. Det är av största vikt att du tycker om att arbeta med service och gillar att träffa nya människor.
Du har en avslutad gymnasieutbildning – gärna inom ekonomi – och så har du erfarenhet av att arbeta med service, administration och marknad. Du är en erfaren datoranvändare, här behöver du kunna Outlook, Word, Excel och PowerPoint. Vana från att arbeta i ekonomi- och affärssystem samt med rit- och designprogram är meriterande. Ange gärna vilka system och program du har arbetat i.
Uppdragsstart och ansökan
Startdatum är i slutet av mars, senast 1 april och sedan löper uppdraget på obestämd tid framöver.
Vi vill ha din ansökan inlämnad via
www.proffice.se med uppdaterat CV senast 1 mars 2009. Urval och intervjuer sker löpande vilket betyder att uppdraget kan komma att bli tillsatt innan ansökningstiden är slut.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2009-02-12Arbetstider och omfattningTillsvidare/Visstid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-03-01
Upplysningar lämnas av:
Skoog, Ingela
Sök via
www.proffice.seAnsökan sker via företagets webbplats.
KontaktSkoog, Ingela,
ingela.skoog@proffice.seFöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 399825
Observera att sista ansökningsdag har passerat.