Deltid på teknisk support

ConnectingSweden AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ConnectingSweden AB i Malmö, Lund eller i hela Sverige

ConnectingSweden har sedan oktober 2013 arbetat med AllTele som är Sveriges största alternativa helhetsleverantör av kommunikationstjänster.

Som ett steg i detta samarbete söker vi nu efter de individer som kan hjälpa oss att tillsammans sätta en ny standard för kundservice i branschen.

Vi söker just nu drivna och entusiastiska medarbetare till deltidsarbete på vår tekniska support.

Arbetsuppgifterna består i att ge teknisk support via telefon, e-post och online-chatt till våra kunder. Särskild vikt på felavhjälpning vid problem med bredbandstelefoni (VoIP) och bredband. I tjänsten ingår även att besvara övriga frågor om våra produkter och tjänster.

Vi värdesätter ett trevligt, professionellt och flexibelt bemötande i alla lägen och vårt krav är att du är beredd att ge allt för dina kunder. I gengäld får du underbara arbetskamrater och en möjlighet att utvecklas till en riktigt proffsig supportagent!

Vad söker vi hos dig?

• Du har svenska som modersmål eller talar det obehindrat och flytande 
• Du har förståelse för vad riktigt god kundservice är, du är lyhörd för dina kunders behov och är en skicklig kommunikatör
• Du fungerar bra i grupp och är en tillgång för dina kollegor Kan hantera en rad ärenden effektivt utan att göra avkall på kvaliteten
• Kan behålla lugnet även om jobbet stundtals kräver att du accelererar arbetstakten
• Positiv attityd och förmåga att arbeta självständigt 
• Goda datakunskaper eller teknikintresse
• Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift

Dokumenterad erfarenhet från arbete med teknisk support är ett krav

Anställningen:

Vi söker dig som kan jobba främst kvällar och helg, gärna med möjlighet att ibland jobba en heldag.

Du kommer vara anställd efter behov och möjlighet att arbeta.

Lön och villkor:

Lön består av timlön och provision. Som anställd på ConnectingSweden har du alltid en fast timlön enligt Unionens kollektivavtal plus möjlighet till en prestationsbaserad provision.

Söker du ett roligt och utmanande extrajobb är detta något för dig!

Hör av dig så fort du har möjlighet då urval sker löpande.

ConnectingSwedens motto är: "Alla ska göra en bra affär".

Vårt koncept bygger på att uppdragsgivare, företaget, slutkunden och du som anställd ska göra en bra affär och vinna på kontakten med oss.

Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande miljö i fantastiska lokaler med utsikt över Öresund. Vår målsättning är att erbjuda alla våra anställda ett jobb med bra grundlön och utvecklingsmöjligheter.

Kvalité i allt vi gör är väldigt viktigt för oss. Vi förväntar oss att alla våra medarbetare vill vara med och arbeta för att vara en del av att skapa Världsklasstandard inom callcenterbranschen.

Vi är såklart med i Sveriges callcenterförening "Kontakta" som tillsammans med SWEDMA sätter etiska regler för alla företag i branschen.
Vi har kollektivavtal som skapar trygghet.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Omgående tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2015-08-19

Ersättning
Fast + rörligt

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-19
Ange följande referens när du ansöker: 2015/68
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nina Szendrei 0406227500 (Växel)

Företag
ConnectingSweden AB

Adress
ConnectingSweden AB
Carlsgatan 12A
21120 Malmö

Kontorsadress
Carlsgatan 12A

Jobbnummer
2395952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ConnectingSweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ConnectingSweden AB: