Deltid inom fakturering och logistik!
Maxkompetens Växjö / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Växjö i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Tingsryd eller i
hela Sverige Information om uppdraget
För vår uthyrningsverksamhet i Växjö söker vi omgående en driven och framåt person med erfarenhet inom administration och logistik. I rollen som administratör kommer du att arbeta med fakturering, frakter, prissättningar och underlagsarbete för logistik och ekonomi.
Krav på person
Vi söker dig som har någon form av administrativ erfarenhet. Du är en duktig och driven person som brinner för att jobba som assistent. Dina kunskaper inom logistik och frakthantering ser vi som klart meriterande, likaså kunskaper i SAP. Vidare har du goda kunskaper i engelska och trivs med att administrera. Som person är du noggrann, engagerad och nyfiken, du har lätt för att lära och innehar en hög flexibilitet.
Start: Omgående.
Omfattning: Halvtid under april-juli samt heltid under augusti.
Arbetstid: Dagtid.
Plats: Växjö.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
Ansökan: För att söka tjänsten måste du vara inlagd i vår databas
www.maxkompetens.se. Tryck på "skicka anmälan" och följ instruktionerna. Vid frågor är du välkommen att kontakta Rebecca Moberg på telefon: 0705-46 12 22.
Publiceringsdatum2010-03-19Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-03-28
KontaktRebecca Moberg, Key Account Manager, 0705461222,
rebecca.moberg@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Växjö
AdressMaxkompetens Växjö
35196 VÄXJÖ
KontorsadressFRAMTIDSVÄGEN 12 A
VÄXJÖ
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0470-723388
Jobbnummer 610942
Observera att sista ansökningsdag har passerat.