Deltid 75%: Medarbetare-Tele2s Winback-support
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
2012-10-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Deltid 75%: Medarbetare-Tele2s Winback-support" (publicerad 2013-01-09) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Flera personer sökes till Tele2s Winback-support
Publiceringsdatum2012-10-06FöretagetTele2 är en telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Bolaget erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. De erbjuder Sveriges företag en komplett telefoni-lösning bestående av ett eget mobilnät och ett brett utbud av växelfunktioner vilket möjliggör en telefon - mobiltelefonen - för allt användande. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Tele2 behöver nu förstärka och utöka kundserviceavdelningen.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra Winback-teamet hos Tele2s kundtjänst. Teamet har som mål att bistå kunder med support kring avslutande av sina tjänster hos Tele2. Genom en god dialog med kunden ska du hjälpa den för att hitta bra lösningar som leder till att kunden är kvar hos Tele2. Det gäller att lyssna på kunden, fråga varför den vill avsluta tjänsten/erna och försöka ?vinna tillbaka? förtroendet. Samtalen är alltid inkommande och målet är att erbjuda kunderna det de saknat för att de ska fortsätta vara Tele2-kunder.
Möjligheter
Du kommer att komma in i en stor organisation med oändliga möjligheter. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade. Du får bra utbildning i början och har möjlighet att klättra inom olika skill-nivåer och därmed påverka din kompetens och lön.
KvalifikationerVi söker dig som tycker om att ha kundkontakt via telefon. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice och sälj. Du kan ha tidigare erfarenhet inom sälj, TM, kundbesöksbokning, marknadsundersökning, etc. och vill ta nästa steg i karriären och jobba med inringande kunder. Självklart kan du även ha annan erfarenhet och bakgrund i kombination med rätt inställning och vilja.
Personliga krav
Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en kundorienterad person som har förmåga att lyssna in för att sedan kunna erbjuda en god lösning och vända kunder. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på deltid 75% med möjlighet att arbeta mer vid behov. Öppettiderna är 07.00-20.00 på vardagar. Du kommer att schemaläggas och har möjlighet att arbeta på kvällar också. Start är 12:e november då utbildningen börjar. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till rekrytering av kunden.
ErsättningDu kommer att bli erbjuden en fast och trygg grundlön plus en rörlig del beroende på prestation.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=225Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria på telefon 08-400 25 247 eller Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: Tele2 Winback 75%
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktPoria Mehdizadegan, Konsultchef, 08-400 25 247,
rekrytering@hero.seDaniel Engblom, Konsultchef, 08-684 25 230,
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1358711
Observera att sista ansökningsdag har passerat.