Delivery Manager till vårt kundteam i Lund

eWork Scandinavia AB / Kontorsjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos eWork Scandinavia AB i Lund, Malmö, Helsingborg, Varberg, Borås eller i hela Sverige

eWork är en komplett konsultleverantör. Med tillgång till över 70.000 konsulter erbjuder vi specialister globalt inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Det innebär att vi alltid kan garantera leverans av rätt kompetens till rätt pris. Genom att samla kunders konsultinköp hos oss sparar denne dessutom tid, kan effektivisera administrationen och kapa kostnaderna. eWork har ramavtal med fler än 140 storföretag och varje år genomför våra konsulter omkring 5000 uppdrag. eWork är noterat på NASDAQ OMX Stockholm och omsätter närmare 4 miljarder SEK. 

Tjänsten
Vi behöver förstärka vårt kundteam med en Delivery Manager som kan ge en förstklassig service till våra kunder och leverantörer.

Som Delivery Manager har du en roll mitt i hjärtat i eWorks verksamhet och sitter ute hos en av våra kunder i ett team. Tjänsten innebär att tillsammans med övriga i teamet se till att vår kund får in rätt konsult, utifrån deras specifika behov, till sina förfrågningar och att kontraktering och fakturering fungerar problemfritt. Det kommer också vara din uppgift att informera och kommunicera vår uppgift till olika intressenter hos vår uppdragsgivare och skapa en konsultativ och förtroendeingivande relation med dem. Detta kräver att du har en god människokännedom, affärssinne och kan ge ett tryggt och professionellt intryck. I rollen ingår att arbeta med offerter, förhandlingar och avtal samt ansvara för uppföljning, förlängningar och avstämningar. Rollen omfattar en hel del administration kring kontraktering samt daglig kontakt med såväl kunder som konsulter och våra leverantörer.

Publiceringsdatum
2015-10-05

Bakgrund
Vi ser gärna att du har ett par års arbetslivserfarenhet inom administration, ekonomi, försäljning eller annat serviceyrke där du har hanterat långsiktiga kundrelationer. Du trivs i en organisation med säljfokus och tycker om att arbeta i team där tempot är högt. Eftersom många av våra kunder är internationella är det ett krav att du är flytande i engelska både i tal och skrift. Du skall även ha god erfarenhet av Officepaketet och gärna ha arbetat i en eller ett par affärssystem tidigare. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet från inköp och förhandling, men det är inget krav.

Som person ska du:
• kunna växla med att arbeta operativt och lyfta blicken och vara strategiskt - vara strukturerad och arbeta effektivt
• vara en självgående teamspelare med affärssinne
• ha en personlig mognad och en prestigelös approach
• drivas av att arbeta med förbättring, våga ta initiativ och att leverera kvalitet
• ha en god administrativ förmåga

Vi erbjuder
Vi erbjuder ett flexibelt, intensivt och händelserikt arbete med högt tempo och frihet under ansvar. Det är en positiv stämning, mycket driv och entreprenörskänsla i teamet. Vi är stolta över vår framgång och söker dig som vill bidra till nästa steg i vår resa.

Urval och intervjuer sker löpande och vi kommer att tillämpa begåvningstest under processen gång. Önskat startdatum är under jan/feb

Vid frågor, vänligen kontakta Karin Antonsson, Client Delivery Manager, på 0725-300 888.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
eWork Scandinavia AB

Adress
eWork Scandinavia AB
Klarabergsgatan 60
11121 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2462289

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från eWork Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos eWork Scandinavia AB: