Debt Collection Agent/ kundtjänst/ kundservicemedarbetare

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-10-18

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Sergel har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Sergel en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Sergel är en av de ledande leverantörerna av kredithanteringstjänster i Norden. De erbjuder tjänster inom kreditscoring, inkasso, köp av fordringar samt meddelande- och betallösningar. Sergel Group har drygt 400 anställda i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Sergel är ett företag som bryr sig om människorna de möter och du möts av en arbetsplats som präglas av personlighet, professionalism och engagemang.


Dina arbetsuppgifter
Hos Sergel har du en viktig uppgift att hjälpa människor att bli skuldfria! I rollen som Debt Collection Agent ansvarar du för att hantera och administrera inkommande betalningsärenden via telefon. Din främsta uppgift är att hitta rätt betalningslösning tillsammans med kunden och hjälpa kunden att bli skuldfri. Du administrerar sedan ärendena i de olika affärssystemen. Ditt arbete följs upp kontinuerligt inom olika fokusområden i syfte att ständigt utveckla dig i rollen. Sergel lägger vikt vid personlig utveckling där du löpande får gå utbildningar och får möjlighet till kompetensutveckling.

Du kommer att erbjudas en introduktion under två veckor för att skapa en förståelse för Sergels arbetssätt och system. Du arbetar tillsammans med andra i ett team på en arbetsplats som värdesätter samarbete och präglas av att man har roligt på jobbet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Relevant arbetslivserfarenhet inom exempelvis kundtjänst, handläggning och administration
• God telefon, dator-och systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Tidigare erfarenhet inom inkassobranschen är meriterande

För att lyckas i rollen tror vi att du som person är lösningsorienterad och tycker om att hjälpa andra människor med att lösa problem. Du arbetar med ett tydligt resultatfokus och har en god kommunikativ förmåga där du snabbt tar till dig ny kunskap och är lyhörd för din omgivning. Vidare är du en person som är van att driva ditt eget arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt samtidigt som du trivs med att arbeta i team. Vi tror även att du är en driven och initiativrik person som tycker om att komma med förbättringsförslag. Du är serviceinriktad och bemöter alltid kunder på ett vänligt och professionellt sätt.

Övrig information:

Start: 3 november
Plats: Adolf Fredriks Kyrkogata, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, kundbemötande, kunder, kund, Debt Collection Agent, inkasso, betalningsärenden, ekonomi, affärssystem, administration, handläggning, kredit, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, Stockholm, service, heltid, customer care agent, kundsupport, hötorget, city, Sergel, sergel kredittjänster.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Fredriksson
emma.fredriksson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6051193

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: