Datorvan administratör och affärsutvecklare

Städhäxan AB / Organisationsutvecklarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Städhäxan AB i Linköping

Affärsutvecklare / Administratör sökes till växande städföretag


Publiceringsdatum
2020-09-28

Om företaget
Städhäxan är ett städföretag som verkar i Linköping med omnejd, och profilerar sig på kunder med lite högre kvalitetskrav än genomsnittet. Vi har funnits i tio år, och våra kunder är i huvudsak privatpersoner som får sina bostäder städade av oss, men vi städar också bland annat kontor och butiker.
Vi växer och behöver förstärkning till vårt team.

Vad vi söker
Vi söker en självgående och mycket datorvan person som kan hjälpa oss utveckla vår verksamhet, med fokus på effektivisering av administrativa sysslor, kundkontakter, offerera och marknadsföring, men även att söka förbättringspotential på redan befintliga lösningar.

I arbetet ingår vissa administrativa sysslor, allra helst under semestertider. Den vi anställer måste lära sig våra nuvarande system för att sedan kunna förbättra dem.
Den vi anställer kommer att få vägledning om våra nuvarande system, för att sedan vara med i den fortsatta utvecklingsarbetet.
Arbetet att man bör gilla att ta initiativ och är flexibel i sitt tänkande, samt att man har god social kompetens.

Egenskaperna och kompetenserna vi söker är följande:
Noggrannhet och god uppmärksamhetsförmåga
Serviceminded med säljvilja
Punktlighet
Hög arbetsmoral
Mental flexibilitet och multitaskingförmåga
Förmåga att arbeta självständigt såväl som på instruktion
Datorvana på poweruser-nivå:
God förmåga med Office-paketet (Excel, Word, Powerpoint, i den ordningen)
Vana vid hantering av sociala medier (Facebook, Instagram, med mera)

Det administrativa arbetet innefattar bland annat:
Kundkontakt (i person, över email och telefon)
Schemaläggning av personal (vi använder plattformen Tengella)
Hantering av materialbeställningar och inventering
Betalningskontroll
Nyckelhantering
Förberedelse av löneunderlag
Fakturering

Affärsutvecklingsarbetet kommer att innefatta:
Generell administration
Offerterna och uträkningar
Marknadsföring
Kundkontakter och support

Du behöver inte ha erfarenhet av städbranschen, även om det kan vara en fördel. Vi värdesätter dina personliga egenskaper mest. Du kommer att få utbildning i våra affärssystem på arbetstid, men du måste ha tillräckligt med datorvana för att relativt snabbt kunna bli självgående.
Körkort är meriterande.

Språk och kommunikation
God kommunikativ förmåga i både skrift och tal på svenska är mycket viktigt
God förmåga i engelskt tal och skrift
Kunskaper i ryska är meriterande

Arbetsvillkor
Det är viktigt för oss att vår personal mår bra, och vi gör vårt bästa för att se till att arbete och privatliv för våra anställda ska fungera och att alla håller sig friska.
Vi är kollektivanslutna och följer de lagar och regler som detta innebär:

Vi betalar givetvis friskvårdbidrag
Tjänstepension och semesterersättning
Försäkring
Vår personal arbetar generellt sett inte på helger och röda dagar, men skulle behovet uppstå, tillkommer tillägg enligt avtal

Eftersom att vi har höga kvalitetskrav på oss, så lägger vi mycket tid och energi på att lära upp och utbilda ny personal. Vi tillämpar provanställning.
I början kommer tjänsten att vara ca 50%, men kommer på sikt att gå upp till heltid.
Löneformen är timlön i början, och kan bli månadslön på sikt.
För den som gillar nya utmaningar och är villig att lära sig så finns det mycket jobb.

Hur man ansöker
Skicka mejl till jobb@stadhaxan.com med CV och personligt brev. Sätt " Administratör - September 2020" som rubrik. Om du inte sätter det som rubrik finns det risk att din ansökan kommer bort.
Ha gärna med någon referensperson i din ansökan som du kollat med innan att du får använda som referens.
Det personliga brevet behöver inte vara långt eller komplicerat. Det viktigaste är att du är motiverad och villig att arbeta, och gillar när det händer saker.

Vi uppskattar INTE oavtalade besök från arbetssökande.
Arbetssökande som besöker oss utan avtalad tid får inga fördelar. Detta för att vi inte har den möjligheten att avsätta tid under våra normala arbetsdagar.
Vänligen mejla istället.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-10-28

Adress
Städhäxan AB
Kaserngatan 29
58228 Linköping

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör - September 2020".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Städhäxan AB (org.nr 556998-6820)
Kaserngatan 29 (visa karta)
582 28  LINKÖPING

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: jobb@stadhaxan.com

Jobbnummer
5377535

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Städhäxan AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Städhäxan AB: