Datautbildare/coach Nyköping

ABC kraften / Personaltjänstemannajobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla personaltjänstemannajobb i Nyköping, Oxelösund, Trosa, Gnesta, Flen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ABC kraften i Nyköping, Flen, Norrköping, Katrineholm, Södertälje eller i hela Sverige

ABC kraften är auktoriserade via Almega. Vi ser kraften hos varje individ. Varje person har en styrka och en inneboende kompetens att komma ut på arbetsmarknaden igen, eller kanske för första gången! Vi erbjuder utbildning, kompetenskartläggning och vägledning.

Vill du vara med i en växande verksamhet?

Vi söker dig som är driven, framåt, ödmjuk och flexibel för arbete med arbetssökande. 

Du kommer att möta utrikesfödda personer som är i ett skede av etableringen i svenska samhället. Du arbetar för att det ska bli enklare för deltagaren att komma ut i arbete.

Formell kompetens (krav)

• sammantaget 1 års erfarenhet av att undervisat i grundläggande datorkunskap till vuxna. Med grundläggande datakunskap kan menas office paketet, open office eller email funktioner alternativt mer avancerat. Pedagogiskt lärt vuxna personer delar av datakunskap. detta kan vara ex 50% av din tjänst i 2 år likaså.

• Data/dokumentationsvana 

• Kunna yttrycka dig på svenska i tal samt skrift, då arbetet företrädesvis sker på svenska.

Meriterande kompetens (ej krav)

• 1 års arbetserfarenhet (dokumenterad på heltid ex 50% under 2 år eller 100% 1 år eller liknande) av att ta fram CV och personligt brev, sammanställning av betyg/intyg samt framtagning av praktikplatser och att följa upp dem. (skall tydligt stå i CV) 

• kunskap i ett eller flera språk så som tigrinja, sorani, dari, pashtu, persiska, arabiska, engelska, franska.

• B-körkort och bil då resor i tjänsten ingår

• erfarenhet av att tidigare jobbat med huvudansvar i tjänster för bl.a. löpande kontakter med berörda parter inom etablering mm, logistik, uppföljning, kvalitetssäkring och rapportering.

• Om du tidigare arbetat med Meritportföljen eller Jobbcoachningsavtalet.

Personlig kompetens

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Som person är du målinriktad och drivs av att nå resultat samt flexibel. Du trivs att arbeta i en ständigt föränderlig miljö. Du har en inre trygghet och en god förmåga att se möjligheter i alla situationer. Du har också en stark tilltro till människors förmåga att utvecklas och ta eget ansvar. Ödmjukhet, förmåga att lyssna är andra egenskaper som vi sätter värde på. För att trivas i rollen behöver du vara utåtriktad, säljande och uthållig.

Publiceringsdatum
2015-03-02

Tillträde
omgående

Frågor besvaras Daniel på telefon 0761-810 200 eller mail daniel.mitsogiannis@abckraften.se  

Ansökan via vår hemsida  www.ABCkraften.se under rubriken Arbeta hos oss Gå till aktuell tjänst och tryck på ansökknappen.

CV och personligt brev ska vara i Word eller PDF, i CVn behöver start och slut av tjänster och utbildningar framgå med år och månad.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Ta chansen till ett utvecklande jobb i ett dynamiskt och expansivt företag!

Arbetstider och omfattning
Heltid/deltid enl ök -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ABC kraften

Adress
ABC kraften
Fristadstorget 8A
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Fristadstorget 8A

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2186814

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ABC kraften

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ABC kraften: