DansktalandeTeknisk serviceman/kvinna

AcadeMedia Rekrytering / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AcadeMedia Rekrytering i Göteborg, Karlskoga, Örebro, Falun eller i hela Sverige

Till en av våra kunder söker vi nu för anställning, en social och driven tekniskt kunnig medarbetare som via telefon vill ge användare teknisk support.
Du gillar problemlösning och tycker om att lotsa användare till en högre kunskap.
Du är tekniskt kunnig inom hemelektronik och kommer att jobba med telefonen som verktyg i ett dynamiskt företag med många glada kollegor.
Är du personen vi söker ?

Fast lön och tillsvidareanställning i fräscha lokaler i Göteborg!

• Ansök direkt eftersom vi behöver anställa en medarbetare omgående!

AcadeMedia är ett annorlunda rekryteringsföretag. Vi är specialister på anställningar där personlighet, vilja och intresse kommer i första hand. Vårt fokus är små och medelstora företag och deras behov av anställning. Det gör det intressant också för dig som inte har tung akademisk examen eller lång ledarerfarenhet att finnas i vår CV-databas. Anmäl dig via vår hemsida, länk nedan!

Publiceringsdatum
2008-01-14

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Grundlön

Kontakt
Maria Prevander-Westermark, 031-704 80 15 direkt, 031-7048000 väåxel, 0703-221293, maria.p.westermark@academedia.se , rekryteringskonsult

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2008-02-10
Vi tar emot ansökan via epost: maria.p.westermark@academedia.se

Företag
AcadeMedia Rekrytering
Skärgårdsgatan 4
41458 Göteborg
Telefonnummer: 031-704 80 00
E-postadress: info@academedia.se
Mer information på http://www.academedia.se

Kontorsadress
Skärgårdsgatan 4
Göteborg

Jobbnummer
97895

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AcadeMedia Rekrytering

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AcadeMedia Rekrytering: