Dansktalande supporttekniker till Evry i Stockholm
TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Solna
2016-12-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande supporttekniker till Evry i Stockholm" (publicerad 2017-01-23) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Söker du ett varierande och utmanande jobb som support- och onsitetekniker på danska i servicedesk där du har goda utvecklingsmöjligheter?
Som supporttekniker hos Evry kommer du att jobba tillsammans med motiverade kollegor jobbar du med förstklassig support med fokus på service och kvalitet. Extra spännande med tjänsten är att du kommer att få arbeta på både svenska och danska.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Hos Evry erbjuds du en viktig roll med mycket kundkontakt och möjlighet till din fortsatta utveckling inom IT. Hos Evry som support- och onsitetekniker kommer du jobba med motiverade och tekniskt skickliga kollegor på ett företag som vågar satsa. Evry är ett stort och välkänt företag där du har många möjligheter att växa.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
* Felsökning i olika verksamhetsspecifika system
* Behörigheter
* Nätverksproblem
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Som dansktalande supporttekniker / onsitetekniker kommer du, via mail, telefon och på plats, ge support åt företagets interna IT-användare. Du kommer att hjälpa till med IT-support både i Sverige och i Danmark. Som supporttekniker kommer du vidare få vara med och analysera varför vissa supportärenden är återkommande samt komma med förslag på förbättringar av supportfunktionen.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av teknisk support och som har goda kunskaper i svenska och danska eftersom du kommer att ge support på båda språken. Eftersom du har många kontaktytor med olika användare är det viktigt att du kan bemöta kunderna på passande tekniska nivå. Det är också viktigt att du trivs med att uppdatera och löpande följa upp ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Dessutom är du duktig på att identifiera potentiella förbättringsåtgärder samt driva utvecklingen av den tekniska supporten.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-12-01ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Peiper
sandra.peiper@tngit.se 0709-563946
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3189783
Observera att sista ansökningsdag har passerat.