Dansktalande Studenter till Kundtjänst i Södra Stockholm

Randstad AB Stockholm / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Dina arbetsuppgifter 
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att serva kundens handelspartner, servicepartner samt lokal säljkår. Du kommer att hantera orderprocessen för att säkerställa proaktiv två-vägs kommunikation för handelspartner till alla funktioner som är inblandade.

• Hantera kundkontakter via telefon, fax samt e-post
• Hantera beställningar för färdiga produkter och reservdelar i SAP
• Svara på förfrågningar från handels- och servicepartners
• Du kommer att vara kontaktperson för säljarna där du kommer ha koll på ordrar, kredit anteckningar och leveransdatum.
• Samarbete kring frågor om kundernas konton
• Kontrollera och säkerställa produkternas tillgänglighet
• Stödja lagerhanteringsprocessen

Jobbet kräver att du kan jobba minst 2-4 gånger i månaden. Positionen ger ypperliga möjligheter till sommarjobb.

Din Bakgrund 
1-2 års erfarenhet från tidigare serviceyrken är ett måste då man dagligen arbetar med kundservice. Du måste ha mycket god kunskap i danska i både tal och skrift. Utöver detta är svenska ett krav samt engelska då det är kundens officiella språk globalt. Kunskaper i SAP är meriterande.

Dina egenskaper
Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, är en problemlösare och har ett brinnande intresse för att ge allra bästa service. Du trivs i att arbeta i team. Du bör också vara flexibel med arbetstider, kunna hoppa in med kort varsel samt ha minst 2 år kvar av dina studier.

Vi träffar folk löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Christoffer Söderlund på 08-693 94 20 eller Fadi Ada på 08-693 94 06 

Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2012-03-06

Arbetstider och omfattning
Deltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-04-05
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christoffer Söderlund

Företag
Randstad AB Stockholm

Adress
Randstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
1178301

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Stockholm: