Dansktalande service administratör inom Life Science

PerformIQ / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

PerformIQ
Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. De är PerformIQ!
Företagspresentation
PerformIQ söker för kunds räkning en dansktalande serviceadministratör till ett ledande internationellt bioteknikföretag. Du som söker tjänsten kommer sitta i rymliga lokaler på det nordiska huvudkontoret beläget på Kungsholmen i Stockholm. Företagets huvudsakliga produkter är analysinstrument för DNA och cellforskning, plastprodukter, reagenser och lösningar som säljs till bl.a. forskningsvärlden samt läkemedelsindustrin.
Tjänstebeskrivning
I arbetet som serviceadministratör fungerar du som spindeln i nätet gällande administration och loggning av serviceärenden i SAP. Du kommer att ansvara för den danska serviceadministrationen men även fungera som back-up för övriga nordiska länder vid behov. I din roll kommer du ha tät kontakt med de nordiska serviceingenjörerna och koordinera deras arbete i förhållande till de serviceärenden som kommer in. Denna roll ställer höga krav på god kommunikation och förmåga att se på sina arbetsuppgifter från ett helikopterperspektiv.
Du kommer att ingå i ett glatt och sammansvetsat nordiskt kundserviceteam på totalt 14 personer varav du och två till ansvarar för service admin. Därför är det viktigt att du är en lagspelare som kan ta egna initiativ och ta ansvar för ditt eget arbete.
Krav på person
Vi söker dig som har arbetat i en kundorienterad roll tidigare, kanske som kundtjänstmedarbetare, service- eller orderadministratör eller liknande. Du behärskar MS Office-paketet och det är en fördel om du har arbetat med SAP. Du har mycket goda kunskaper i engelska och svenska och det är ett krav att du talar och skriver danska flytande.
Vi ser gärna att du är en positiv och serviceorienterad person med öga för detaljer och förmågan att hantera flera ärenden samtidigt. Du är en kreativ problemlösare som gillar när det händer mycket och klarar av att arbeta effektivt och strukturerat, även när tempot är högt.
Välkommen med din ansökan snarast då vi intervjuar löpande för denna tjänst.
Du kommer anställas av PerformIQ med goda möjligheter till tillsvidareanställning hos vår kund.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid i 6 månader
Arbetstid: 08.00-16.45
Plats: Stockholm
Eventuella frågor besvaras av Angelica From, rekryteringskonsult, på 08-410 575 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2011-02-26

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-17
Ange följande referens när du ansöker: 160
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Angelica From, 08-410 57 510, angelica.from@performiq.se

Företag
PerformIQ

Adress
PerformIQ
Birger jarlsgatan 34
11429 Stockholm

Jobbnummer
861688

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ: