Dansktalande orderadministratör sökes till Philips AB

2 Complete / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2 Complete i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Södertälje eller i hela Sverige

Om 2Complete
Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst.

Publiceringsdatum
2013-03-15

Om företaget
Vår kund verkar inom hälsa och välbefinnande med fokus på att förbättra människors liv med hjälp av innovationer vid rätt tidpunkt. De är världsledande inom produkter för hälsovård, konsumentprodukter och belysning och integrerar teknik och design i människocentrerade lösningar. Huvudkontoret ligger i norra Europa och de har omkring 120 000 anställda i fler än 60 länder runt hela världen.

Arbetsuppgifter
Som orderadministratör hos vår kund arbetar du främst mot elektronikkedjor och större varuhus. Du kommer att bli en del av ett professionellt team bestående av nio personer som är ledande inom sitt gebit. Då mycket av den externa kommunikationen inte bara sker via telefon, utan även via mail, ser vi gärna att din svenska och danska är lika stark skriftligt som muntligt. Då personalen arbetar i ett högt tempo har du givetvis vana från arbetsplatser med en sådan miljö.

Huvudpunkterna i tjänsten är:
• Orderregistrering
• Prisuppdatering
• Support mot kund
• Leveransuppföljning
• Samarbete med säljare och Supply-funktionen

Denna heltidstjänst är en del i en bemanningslösning med start omgående. Detta innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar som konsult ute hos vår kund i Kista.

Profil
För att ha bästa förutsättningar att klara tjänsten ser vi att du har 1-2 års erfarenhet från orderadministration eller liknande tjänster. Rollen är inriktat mot den danska marknaden men kräver att du är flytande i danska, svenska samt engelska. Har du kunskap i norska eller finska ses detta som meriterande. Dina administrativa kunskaper behöver vara väl utvecklade eftersom gruppen hanterar orderflöden, priskontroller, leveransuppföljning, kundfrågor mm. Besitter du kunskap inom affärssystemet i SAP är detta meriterande, men inte ett krav. Vi ser även positivt på erfarenheter från andra stora affärssystem. Då du kommer att ha kundkontakt är du social, stabil och flexibel. Du har ett starkt kundfokus och är van vid en hög arbetsbelastning.

Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer sker löpande då uppdraget skall tillsättas omgående.

Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 104
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
2 Complete

Adress
2 Complete
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Jobbnummer
1495658

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2 Complete

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2 Complete: