Dansktalande orderadministratör

SW GBG / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW GBG i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Är du serviceinriktad och trivs i en administrativ tjänst med datorn som arbetsredskap? Talar du flytande danska och vill arbeta som orderadministratör? För kunds räkning söker vi dig somkan börja arbeta omgående.

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som orderadministratör att arbeta med att ta emot order via system, e-mail och e-proc. I din roll som ordermottagare arbetar du i ett team där stor vikt läggs på samarbete och att motivera varandra. Du kommer att hantera kontakten med beställande kunder och vårda relationen till dessa. Vidare innebär tjänsten som ordermottagare att följa upp frågor och hantera synpunkter. Då du kommer att kommunicera och arbeta både mot interna avdelningar och mot företagets kunder kommer din serviceförmåga och samarbetsförmåga komma väl till användning. Du kommer att arbeta i Navision.

Lämplig bakgrund
För att lyckas i rollen som orderadministratör har du erfarenhet ifrån att arbeta med datorn som redskap och har tidigare erfarenhet ifrån en liknande tjänst. Du är en van användare av Officepaketet, främst Excel och har du vana av Navision är det meriterande.Du behärskar danska obehindrat i såväl tal som skrift. Övrigt arbetsspråk är svenska och engelska. Som person är du flexibel, effektiv och gillar utmaningar. Du är en van datoranvändare och trivs i en bred tjänst med ett högt tempo. Vidare är du kommunikativ, proaktiv och har en god strukturförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Tjänsten är med omgående start och för rätt person finns goda möjligheter tillanställning hos kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson 031-333 54 81.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi .

Varaktighet, arbetstid
8-17 Löpande

Publiceringsdatum
2016-08-10

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson +46 31-333 54 81

Företag
SW GBG

Adress
SW GBG
Kungsgatan 48A
41115 GÖTEBORG

Kontorsadress
Kungsgatan 48A, Kungspassagen

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2986531

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW GBG

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW GBG: