Dansktalande orderadministratör

Bemanningsstyrkan AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2015-02-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande orderadministratör" (publicerad 2015-03-02) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Om Bemanningsstyrkan

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Om uppdragsgivaren

Vi söker en dansktalande orderadministratör till vår uppdragsgivare i Kista, uppdragsgivaren är ett världsledande företag inom elektronikbranschen.
Kundens nordiska huvudkontor ligger i Kista och det är i deras fräscha lokaler som du kommer att ha din arbetsplats.

Tjänsten ska tillsättas omgående, du blir anställd hos Bemanningsstyrkan med placering hos vår uppdragsgivare.

Koncernspråket är engelska så du måste vara flytande i engelska både i tal och skrift.
För den här tjänsten ska du också behärska danska i både tal och skrift.

Publiceringsdatum
2015-02-23

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna består bland annat av ordermottagning, skapa forecast för försäljning, orderratio mot forecast, koordinera transporter samt vara säljstöd för företagets egna säljare.
Du måste vara en van användare av SAP och Excel.
Du ska ha erfarenhet av minst en av nedstående punkter:
• Order administration
• SCM
• Logistik
• Sales Planning
• Inköp
Vi ser helst sökande 30-37 år detta på grund av gruppsammansättning, bifoga ett löneanspråk och referenser i din ansökan.
Då tjänsten ska tillsättas omgående kommer intervjuer att hållas löpande.

Profil
Du som söker ska vara stresstålig samt vara noggrann, självgående och kunna prata flytande danska, svenska och engelska. En annan viktig egenskap som eftersöks är att vara villig att lära sig nytt. Vi söker en person som jobbar administrativt och har datavana, gärna med kunskaper om försäljning och logistik,
Ledord som bör passa in på dig:
Rapp
Framåt
Positiv
Flexibel - gillar förändringar och att det går snabbt
Gillar högt tryck
Lätt för system
Lösningsorienterad

Är du driven och villig att göra det lilla extra så finns det mycket stora möjligheter att arbeta dig upp inom kundens organisation.

Ansök antingen via vår hemsida www.bemanningsstyrkan.se eller direkt via mail till therese@bemanningsstyrkan.se

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-28
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 192
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Barvell Rappel therese@bemanningsstyrkan.se

Företag
Bemanningsstyrkan AB

Adress
Bemanningsstyrkan AB
Skansvägen 27
19572 Rosersberg

Kontorsadress
Skansvägen 27, Rosersberg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2177011

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan AB: