Dansktalande medarbetare inom Supply Chain, Solna

Avanzera Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Avanzera Bemanning

Vårt uppdrag:
Till ett längre uppdrag hos en av våra kunder söker vi dig som vill arbeta med Supply Chain inom Life Science. Uppdraget ska påbörjas i januari och beräknas pågå drygt ett år. Vår kund är ett framgångsrikt bolag som ingår i en av världens äldsta koncerner inom Life Science. Man är verksamma i 64 länder och har 40 000 medarbetare världen över. Arbetsplatsen är belägen i ljusa och fina lokaler i Solna där du kommer att ingå i ett starkt team.

Denna tjänst inleds eventuellt som ett konsultuppdrag, vilket innebär att du i så fall anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2013-11-08

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten innebär ett ansvar för hela leveranskedjan, från det ögonblick en beställning kommer in till att ta hand om service efter försäljning. Du garanterar kvaliteten under hela kedjan och kommer att ha kontakt med nyckelkunderna, de egna säljarna samt de egna produktionsanläggningarna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

• Besvara förfrågningar och tillhandahålla information till kunder om produkter och tjänster
• Besvara samtal, ta emot beställningar, ge besked om leveransstatus, verifiera priser, hantera returer och krediteringar etc.
• Stötta säljarna på fältet
• Hantera och på bästa sätt lösa kundklagomål eller eskalera problemställningar till rätt instans
• Hålla affärssystemet uppdaterat

Du kommer att ingå i ett internationellt team som alla brinner för att ge bästa möjliga service och tillsammans finna nya vägar att optimera arbetet.

Bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en internationell miljö. Du är systemvan och har i bästa fall kunskaper i SAP och Oracle. Danska är ditt modersmål och du är dessutom flytande i engelska, tal och skrift.

Som person drivs du av att ge bästa tänkbara service till kunder och kollegor, du är öppen för förändringar och kan lätt prioritera om din dag om något oväntat inträffar. Du har en positiv grundsyn, tar tag i problem när de uppstår och trivs att samarbeta med och hjälpa kollegorna i teamet.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-20
Ange följande referens när du ansöker: 294
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karbelius 08-545 28 303

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Jobbnummer
1698206

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: