dansktalande medarbetare
Klarna AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige Välkommen att söka tjänsten vid vår rekryteringsträff !
NÄR:Tisdagen den 29:e mars kl 10.30-11.00(drop-in)
VAR: Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelgatan 3, Stockholm (T-bana: Hötorget).
Tag med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivaren. Beroende på hur många som kommer för att söka jobbet får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Driven dansktalande medarbetare till Klarna Customer Care
Året var 2005 och e-handeln hade då länge varit otrygg. Med en idé om att erbjuda trygga och enkla betalningslösningar startades samma år företaget Klarna. Sex år har gått och vi har vuxit till ett ambitiöst och kreativt gäng på 500 stycken. Vi har blivit utsedda till Årets företag -07 (skryt), ökat omsättningen med 13 570 % (statistik) och lyckats bli marknadsledande i Norden (fakta). Klarna är idag delägt av Investment AB Öresund och Sequoia Capital - ett bolag som såg samma potential i Google, YouTube och Apple Computer, som i oss. Det tycker vi är en bra början.
Vill du följa med på en resa utöver det vanliga?Klarna söker en dansktalande kundtjänstmedarbetare till kontoret i Stockholm
Publiceringsdatum2011-03-23Dina arbetsuppgifterTrivs du som bäst när du dagligen interagerar med nya människor och får kombinera detta med en service på en hög nivå? Då är du personen för oss!
Som medarbetare på Klarna Customer Care ansvarar du för det viktigaste vi har på Klarna - våra kunder. Du arbetar med ärendehantering för den danska marknaden där du tar emot samtal från våra kunder och hjälper dem att lösa problem med bl.a. fakturor, varor som inte kommit, påminnelser och inkassoärenden. Med sunt förnuft gör du en värdering av ärendet, spårar problemet och hjälper Klarnas kunder till en lösning. Till stöd har du både team leaders och managers samt Klarnas utbildning för Customer Care. När Klarna nu expanderar på den danska marknaden kommer du att vara i främsta ledet när det gäller kontakten med våra kunder och du kommer att vara en tydlig representant för Klarna.
Vem är du?
Vi söker efter dig som har en känsla för service som går utanför det vanliga. Att du har gymnasiekompetens är ett krav, men utöver detta så krävs ingen vidare utbildning eftersom vi kommer att förse dig med den utbildning som du behöver.
Att du är flytande i danska i tal och skrift är ett krav. Ett språkprov kommer att göras under urvalsprocessen. Du har även mycket goda kunskaper i engelska och är en van datoranvändare.
Hos alla medarbetare på Klarna letar vi efter ett starkt personligt driv och en vilja att alltid leverera. Det är det som formar hela vår kultur och skapar en härlig stämning bland kollegorna. Vill du bli en del av vårt fantastiska team?
Du vill...
• arbeta på ett av Sveriges mest snabbväxande företag där bara du själv sätter gränserna.
• ges möjlighet att påverka en snabbt växande organisation på en internationell marknad.
• ha en arbetsplats fylld med driv, entreprenörsanda och arbetsglädje.
Vi vill...
• att du satsar på oss lika mycket som vi satsar på dig. Du ska inte arbeta för Klarna, du ska arbeta med Klarna.
Antar du utmaningen?
Om du inte kan delta på rekryteringsträffen på Tunnelgatan -
skicka CV, personligt brev och dina betyg till oss snarast. Samla dina bilagor i en pdf.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
TillträdeSnarast
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-03-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagKlarna AB
AdressKlarna AB
11343 STOCKHOLM
KontorsadressNorra stationgatan 61
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0812012000
Jobbnummer 884432
Observera att sista ansökningsdag har passerat.