Dansktalande kundtjänstmedarbetare till global aktör inom skönhe
Barona Human Resource Services AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-08-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande kundtjänstmedarbetare till global aktör inom skönhe" (publicerad 2017-08-30) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Är den en stjärna på kundbemötande, service och support? Är du dansk- och svensktalande och vill arbeta i en inspirerande miljö hos en av de större aktörerna inom skönhet? Då har vi det perfekta jobbet för dig!
Om Barona
Barona består av ett gäng engagerade experter som hjälper företag och organisationer med kompetensförsörjning. Vi jobbar hårt för att leverera nya och innovativa lösningar för våra kunder. Vår expertis definieras av mod, flexibilitet och engagemang.
Om tjänsten
Vi söker för en kunds räkning en kundservicemedarbetare som är redo att kavla upp ärmarna för att hjälpa till i supportärenden via telefon och mejl. Kunden är en global aktör inom skönhet och kosmetik med över 77 attraktiva skönhetsmärken och de är verksamma i över 130 länder. Kunden sitter i ljusa och fräscha lokaler i Stockholms city.
Vi letar efter en person som brinner för kundbemötande och som är van att navigera sig runt på dator och tala i telefon. Tjänsten är till att börja med ett konsultuppdrag men kan komma att bli en anställning hos kund i framtiden. Start på uppdraget är så snart som möjligt.
Några typiska arbetsuppgifter:
• Ta emot inkommande samtal och mejl från företagets kunder
• Sköta den dagliga driften av företagets kundservice
• Svara på frågor och guida kunderna fram till rätt lösning
• Enklare administration kopplad till supportärenden
Du kommer helt enkelt att vara en viktig pusselbit för företagets supportavdelning!
Låt oss prata mer om dig och din bakgrund:
Du har gymnasieutbildning och god datorvana. För det här uppdraget krävs att man talar svenska samt danska flytande. Om du har tidigare erfarenhet av supporthantering är det ett stort plus men inget krav.
Som person är du:
• Ansvarstagande och driven
• Uppskattar högt arbetstempo
• Har god kommunikativ förmåga
• Förmåga att förstå och sätta dig in i problem
• Självgående i ditt arbete men uppskattar att ha kollegor runt dig
Övertygad än? Hör av dig till oss!
Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande och intervjua allt eftersom. Så, om det här är ett jobb för dig, tveka inte att söka! Har du frågor är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Coordinator, Sara Stecksén |
sara.stecksen@barona.seBarona är ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Polen, Spanien, Ryssland och Estland. I Sverige finns vi i Stockholm och Göteborg. Vi har över 15 års erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterade och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Sökord:
Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Klient; Samarbetspartner; Internationell; Support; Kundtjänst; Kundtjänstmedarbetare; Administration; Supporthantering;
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2017-08-15Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Stecksén
FöretagBarona Human Resource Services AB
AdressBarona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 63 11164 Stockholm
Jobbnummer 3642181
Observera att sista ansökningsdag har passerat.