Dansktalande Kundtjänstassistent Till Företag I Kista

Ryska Posten Bemanning / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kundtjänstassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående och löper fram till juni månad med chans till förlängning. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Vi söker dig som kan utrycka dig i tal och skrift på danska samt har erfarenhet från att ha arbetat med kundservice eller administration tidigare. Som person är du social, noggrann och driven. Du trivs med att arbeta både i team och mer självständigt med eget ansvar. I rollen som kundtjänstassistent kommer du att arbeta i team samtidigt som du har eget ansvar över kundkontakten mot Danmark. Vår kund ett internationellt företag som är verksamma inom prenumerationshantering på företagsmarknaden. Du kommer arbeta i trevliga lokaler i Kista och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag.

Publiceringsdatum
2018-03-20

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

Arbeta i företagets prenumerationssystem

Ansvara över kundkontakten mot Danmark

Registrera nya kunder

Följa upp ärenden

Komplettera information och ärenden

Samt stötta med övriga administrativa uppgifter

VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet av kundservice eller administration

Kan prata och skriva svenska och danska obehindrat

Kunskap i Officepaketet

Som person är du social, serviceinriktad och noggrann. Du är positiv, prestigelös och har förmågan att arbeta självständigt samt ta egna initiativ.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Örtenmark Nilsson matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4031865

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: