Dansktalande kundtjänst till Samsung / B2B Support Agent

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2022-11-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande kundtjänst till Samsung / B2B Support Agent" (publicerad 2022-12-14) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2022-11-28

Om tjänsten
Detta är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 24 månader. Du kommer att vara anställd hos Bravura och arbeta som konsult hos Samsung. Det finns goda möjligheter att förlänga uppdraget.

Om företaget
Allt vi gör på Samsung drivs av en orubblig passion för excellens och ett stort engagemang för att utveckla de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. I dagens snabba globala ekonomi är förändring konstant och innovation är avgörande för ett företags överlevnad. Som vi har gjort i 70 år siktar vi på framtiden och förutser marknadens behov och krav så att vi kan styra vårt företag mot långsiktig framgång. Som B2B Support Agent kommer du att ha en integrerad del i att se till att vi håller oss på toppen av marknaden och fortsätter att berika och förenkla konsumenternas liv.
Samsung är ett dynamiskt företag i en snabbrörlig bransch, det finns många möjligheter att växa och utvecklas!

Dina arbetsuppgifter
I denna roll är din huvuduppgift att ge kunderna professionell service genom att felsöka och stödja varje enskild kund gällande följande produkter: Luftkonditionering, bildskärmar, hospitality TV, LFD, Knox support för mobiltelefoner. Det är viktigt att du är lyhörd och lyssnar på kundens behov. Du hanterar kundens ärenden via telefon och mail och följer upp dem vid behov. Alla agenter hanterar alla länder med delat ansvar. För att säkerställa bästa möjliga upplevelse fokuserar du på att registrera kundinteraktioner och kontakter korrekt. Med största omsorg och förståelse hanterar du service- och supportärenden. Du kan logga och sammanställa problem och lösningar. Du har också styrkan att bygga en stark och långsiktig relation med kunderna.

Som B2B Support Agent kommer du att ingå i Customer Satisfaction-teamet som hanterar alla Samsungs eftermarknadsaktiviteter i Norden med målet att ge kunderna en upplevelse i världsklass.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av kundsupport, gärna med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på danska och engelska
• Stora färdigheter i att använda dator som arbetsredskap, till exempel att enkelt kunna navigera mellan olika system
Meriterande:
• Erfarenhet från teknisk support för skärmar, TV:er
• Svensktalande

Du är noggrann i ditt arbete och kan skapa struktur och ordning. För att trivas i rollen gillar du att ha många saker på gång och är bra på att prioritera bland uppgifterna. Du har ett stort intresse för service, sätter alltid kunden i fokus och försöker leverera lösningar. Som person är du också nyfiken och bidrar med idéer och nya perspektiv. Du uppskattar ett högt tempo och tar egna initiativ.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: B2B Support Agent, Kundtjänst, Teknisk Support, IT-support, Heltid, Support, Telefon, Dansktalande, Dannish, Samsung

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Moa Liljendahl
moa.liljendahl@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7211419

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: