Dansktalande kundtjänst medarbetare
Arena Personal Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vill du följa med på våra kunders spännande resa?
Customer Care är en entusiastisk, dynamisk organisation hos vår kund, som ger konsumenter kundvård i världsklass genom att engagera dem med produkter, tjänster och erbjudanden. Med verksamhet från våra kunders huvudkontor i Göteborg och Customer Care Centers över hela världen, leder Customer Care företagets snabba transformation och bygger långvariga relationer av hög kvalitet direkt med konsumenterna. När de accelererar sin onlineverksamhet och gör webbplatsen till en fullfjädrad onlineförsäljningskanal, spelar kundvård en viktig roll för att stödja konsumenter när de lär sig om och handlar åt våra kunders bilar.
För att hålla jämna steg med våra kunders djärva ambitioner att bli elektrisk och online expanderar Customer Care över hela världen och utvecklar tjänsteerbjudandet. Detta kommer att göra det möjligt för oss att använda ny teknik för att möta konsumenternas förväntningar, och leverera personliga, enkla och respektfulla upplevelser. För att lyckas behöver de rätt talang, och det är där du kommer in!
Vad du kommer att göra
Som Customer Relations Agent är ditt ansvar att konsekvent leverera en enastående, personlig kund upplevelse som tillgodoser behoven hos nuvarande och framtida konsumenter under hela shopping- och ägarresan. Som varumärkes ambassadör är din kund inriktade roll avgörande för att stödja uppdraget att förbättra samhället vi lever i och förverkliga våra kunders varumärkes löfte. Du kommer att få möjlighet att få insikter och lära dig så mycket både om konsumenterna och produkterna som kan vara mycket värdefulla om du vill bygga en framtida karriär inom företaget.
I denna roll kommer du att kommunicera med konsumenter utifrån deras behov via chatt, telefon, e-post och sociala medier för att förstå deras förfrågan/fråga och kommunicera en gångbar lösning med hög servicenivå. Du kommer också att hantera leadgenerering, delegering och uppföljning av leads för att säkerställa att de utnyttjas effektivt. Det är viktigt att prioritera och eskalera våra kunders kunders feedback och funktions förfrågningar till relevanta interna team. I din roll ingår att kontinuerligt och aktivt identifiera, föreslå och driva aktiviteter med intressenter inom och utanför Customer Care-organisationen för att ytterligare förbättra kvalitet och effektivitet i processerna.
Passar du profilen?
Känner du igen dig i att ha ett genuint intresse av att ge utmärkt kundservice och motiveras av att arbeta i ett fartfyllt, dynamiskt team som möter utmaningar på ett optimistiskt sätt? Då kan detta vara rätt tillfälle för dig.
Vår kund värdesätter tidigare erfarenhet inom kundvårds verksamhet och/eller kundservice från sälj orienterade varumärken. Vår kund tror att du vet hur man arbetar med CRM-system som Salesforce etc. Du har utmärkt muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på danska och engelska. Att ha ett giltigt körkort är ett plus.
I denna roll kommer du behöva ha förmågan att arbeta kvällstid, helger och helgdagar, vår kund finns tillgänglig för sina konsumenter när de behöver oss.
Erfarenhet är viktigt, men personlighet är nyckeln!
Du är ödmjuk och respekterar andra. En nyfiken lyssnare, ivrig att stötta och hitta den bästa möjliga lösningen för varje unik konsument. Du är verkligen kund fokuserad och dedikerad till att överträffa förväntningarna och komma med nya innovativa lösningar när det behövs. Du har ett intresse av att lära dig och att på ett enkelt sätt kunna förstå och tydligt förmedla varumärkes-, affärs- och tekniska koncept. Du föredrar att arbeta i en samarbetsmiljö med god kommunikationsförmåga. Passion för människor är viktigt, passion för bilar är en bonus.
Vi erbjuder löpande. Det innebär att vi ibland tar bort uppdragen innan deadline. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omgående
Vänligen notera! Alla CV:n måste vara på engelska.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-01-28ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagArena Personal Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Arena Personal Sverige AB (org.nr 556606-1916),
https://arenapersonal.com/ Arbetsplats Arena personal
Kontakt Fehim Smajlovic
fehim.smajlovic@arenapersonal.com 0721-822888 Jobbnummer 6289703
Observera att sista ansökningsdag har passerat.