Dansktalande Kundtjänst
Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
2008-10-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande Kundtjänst" (publicerad 2009-07-28) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker en dansktalande orderadministratör för längre uppdrag hos ett globalt företag i Stockholm.
Publiceringsdatum2008-10-31Dina arbetsuppgifterTjänsten består av att ta emot, leveransbevakning och allmänna arbetsuppgifter inom orderhantering. Registrering av färdiga underlag, framtagning av offerter mm.
KvalifikationerGärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Du behärskar danska i tal, Viktigt är också att du behärskar engelska och officepaketet väl.
Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.
Tjänsten skall tillsättas omgående.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Dansk Kundtjänst
Ansökan kan skickas till e-postadress:
fredrik.johansson@officepartner.seFöretagOffice Partner AB
AdressOffice Partner AB
12932 HÄGERSTEN
KontorsadressSparbanksvägen 14
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress:
info@officepartner.se Jobbnummer 344160
Observera att sista ansökningsdag har passerat.