Dansktalande kundsupportmedarbetare inom finans
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Till vår kund söker vi en energisk och serviceinriktad dansktalande person till kundsupportgruppen. Du kommer att arbeta med företagskunder inom kortbetalningslösningar.
Tjänsten
I tjänsten som dansktalande kundsupportmedarbetare arbetar du i en grupp på 8 personer. Du får jobba i en utvecklande och stimulerande miljö med högt tempo där du får ta mycket eget ansvar. Du kommer initialt att vara anställd av Placera Personal med goda möjligheter till anställning hos vårt kundföretag efter ca 6 månader.
Publiceringsdatum2014-10-15Dina arbetsuppgifterArbetet innebär att du är första kontakt och support för företagets nya och befintliga kunder. Du ansvarar för att ge ett lyhört, engagerat och lösningsorienterat stöd till kunderna i en bred repertoar av supportärenden. Supportgruppen är en central funktion inom bolaget och du kommer att ha mycket samarbete med försäljningsavdelningen.
I rollen som dansktalande kundsupportmedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Telefonsupport och e-posthantering
• Administration, ex avtalsupplägg
• Kontroll av filleveranser
• Korrigeringar (ekonomisk karaktär)
• Utredningar
• Registervård
KvalifikationerFör att passa för tjänsten som dansktalande kundsupportmedarbetare ser vi att du har följande bakgrund:
• Minst gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av service och administrativt arbete
• Behärskar danska och svenska i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i engelska
• God datorvana samt goda kunskaper i Office paketet, främst Excel
Vi söker dig som är noggrann, självgående och som brinner för att ge bästa service till dina kunder! Du arbetar snabbt och koncentrerat och har en god förmåga att hantera olika arbetsuppgifter. Vidare är du prestigelös och tycker om att arbeta i grupp med ett gemensamt ansvar, samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt. Du trivs i en positiv miljö med högt tempo och ser det som en självklarhet att vara med och bidra till ett positivt arbetsklimat! Är du intresserad av tjänsten tveka inte då att skicka in din ansökan redan idag! Vi gör ett löpande urval tills vi hittar rätt person för tjänsten.
Arbetstider och omfattningHeltid Heltid / Start december 2014 - Tills vidare / Initialt arbetar du som konsult via Placera Personal
ErsättningFast lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-14
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnn Nilsson, Rekryterare 08-586 22 708
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2031646
Observera att sista ansökningsdag har passerat.