Dansktalande kundsupport

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Nu söker vi en kommunikativ medarbetare med flytande kunskaper i danska till vår kunds nordiska Service Center i Solna!

Publiceringsdatum
2011-01-13

Arbetsuppgifter
Att arbeta i vår kunds Service Center innebär uppgifter såsom att besvara frågor rörande bland annat service och felanmälan av medicinsk utrustning från företagets kunder vilka verkar inom sjukvården. Vidare har du kontakt med servicetekniker som du även bokar ut på servicebesök hos kunderna. Du arbetar mycket med problemlösning och orderhantering samt har stora kontaktytor både externt och internt.
Detta är ett nordiskt service center och du kommer främst att arbeta mot Danmark, vilket ställer krav på dina norska språkkunskaper.

Erfarenheter
Du har minst en färdig gymnasieutbildning samt några års arbetslivserfarenhet, gärna från kundsupport/kundtjänst. Du är van att arbeta i ordersystem samt har goda kunskaper i Officepaketet. För tjänsten krävs det att du behärskar danska obehindrat samt har goda kunskaper i engelska.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad och kommunikativ. Du har en god förmåga att arbeta i högt tempo och strukturerat samt är självgående. För att lyckas bra i rollen är det viktigt att du även är flexibel, har tålamod och kan hantera flera uppgifter samtidigt.
Vem söker vi?
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Uppdraget ska tillsättas i april och är ett vikariat på 1 år. Arbetet är förlagt på heltid med sedvanliga kontorstider.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se eller klickar på länken http://adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1255998 och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel: 08-598 982 37 eller sofia.wigzell@adecco.se
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
820504

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: