Dansktalande kundservicemedarbetare till Witre

SW / Butikssäljarjobb / Göteborg
2017-06-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande kundservicemedarbetare till Witre" (publicerad 2017-08-08) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Witre Manutan är det kompletta företaget inom arbetsplatsutrustning för industri, lager och kontor. Här hittar kunderna allt de behöver för att utrusta sin arbetsplats. Med marknadens bredaste utbud från ledande tillverkare och medarbetare som kan sin sak och brinner för att hjälpa till är vi den enda leverantör man behöver för att skapa bra arbetsmiljö och fungerande dagar på jobbet. Witre Manutan finns i hela Norden och ingår i den europeiska koncernen Manutan, med fler än 200 000 produkter i sortimentet.

Är du en kreativ och serviceinriktad person som trivs i en administrativ tjänst med datorn som arbetsredskap? Talar du flytande danska och vill arbeta i en bred och varierande tjänst som kundservicemedarbetare? Vill du göra en skillnad på jobbet, varje dag? Om så är fallet, kanske du är Witres nya medarbetare?

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som kundservicemedarbetare att ta emot inkommande samtal från företagets kunder. I din roll som arbetar du i ett team där stor vikt läggs på samarbete och att motivera varandra. Du kommer att hantera kontakten med beställande kunder och vårda relationen till dessa. Vidare innebär tjänsten att emot order via system, e-mail och e-proc, följa upp frågor, reklamationer och hantera synpunkter. Då du kommer att kommunicera och arbeta både mot interna avdelningar såväl i Sverige och Danmark som mot företagets kunder kommer din serviceförmåga och samarbetsförmåga komma väl till användning. Witre arbetar i affärsystemet Navision.

Lämplig bakgrund
För att lyckas i tjänsten har du erfarenhet ifrån att arbeta med datorn som redskap och har tidigare bakgrund ifrån en liknande tjänst. Du är en van användare av Officepaketet, främst Excel och har du vana av Navision är det meriterande. Du behärskar danska obehindrat i såväl tal som skrift. Övrigt arbetsspråk är svenska och engelska.

Är du en kreativ, flexibel och effektiv person som gillar utmaningar har du hittat rätt! Du trivs i en bred tjänst med ett högt tempo. Vidare är du kommunikativ, proaktiv och har en god strukturförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Tjänsten är med omgående start och för rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson 031-333 54 81.



Konsult hos SW
Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort. Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-06-05

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson Telefonnummer: 031-333 54 81 Mob: 0766-47 16 51

Företag
SW

Adress
SW
Kungsgatan 48 A
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 A, Göteborg

Jobbnummer
3538924

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: