Dansktalande kundservicemedarbetare till stort internationellt b

Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Brinner du för att leverera service i världsklass och vill arbeta på globalt läkemedelsbolag, ett bolag som prioriterar att ta ett stort ansvar gentemot sina medarbetare, patienter och samhället, och som ofta rankas högt som en av de bästa arbetsgivarna. Talar du dessutom danska? Se hit.

Publiceringsdatum
2022-01-21

Om tjänsten
Den aktuella tjänsten som dansktalandekundservice och orderhanterare ligger under affärsområdet Medical Devices. De utvecklar sjukvårdsprodukter som medför enklare ingrepp, förkortade operationstider och snabbare rehabilitering. I den här rollen som dansktalande kundservicemedarbetare är du en del utav det skandinaviska teamet. Du kommer att kommunicera med svensk och dansktalande kirurger, läkare och sjuksköterskor som behöver hjälp för att se till att specifika produkter och instrument levereras inför schemalagda operationer. Du kommer ha ett stort ansvar mot våra säljare med att supportera och hjälpa de tillgodose kundens behov. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att bestå utav att

• Ta emot och hantera ordrar på mail och telefon ifrån kund
• Följa upp och säkerhetsställa att den medicinska utrustningen kommer dit den ska
• Boka returer ifrån kund

Kvalifikationer
För att passa i rollen som dansktalande kundservice och orderhanterare tror vi att du tidigare arbetat med service, det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundservice eller orderhantering i något eller några år. Du trivs med att arbeta i en ansvarsfull roll med många kontaktytor och där du ges frihet under ansvar. Vi ser att du är kommunikativt lagd samt har förmågan att strukturera upp dina arbetsuppgifter. Vi värdesätter ett handlingskraftigt arbetssätt och en vilja att lära sig nytt. Vi ser vidare att du har god datorvana och lätt för att snabbt sätta dig in i nya affärssystem för att trivas i rollen som kundservice och orderhanterare. Du är flytande danska i tal och skrift och känner dig trygg med att kommunicera på svenska.

Tillträde, omfattning och anställning:

Tjänsten är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning. Detta innebär att du kommer bli anställd av oss på Hero. Tillträde önskas så snart som möjligt. Bolaget sitter i fina lokaler i Solna.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på christoffer.sperring@hero.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hero AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Christoffer Sperring
christoffer.sperring@hero.se
070 977 8579

Jobbnummer
6271421

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: