Dansktalande kundservicemedarbetare till Stanley Black & Decker

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2023-06-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande kundservicemedarbetare till Stanley Black & Decker" (publicerad 2024-11-08) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-06-14

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar under 2023 med möjlighet till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Stanley Black & Decker.

Om företaget
Stanley Black & Decker tillhandahåller innovativa verktyg och smarta lösningar till såväl professionella användare som konsumenter. Företaget sysselsätter närmare 60 000 medarbetare globalt och är verksamma i fler än 175 länder. På kontoret i Mölndal arbetar 50 personer där hela kundsupportavdelningen består av cirka 15 medarbetare.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare ingår du i ett team som tillsammans supporterar den danska marknaden mot MTDs produkter. Din roll innebär att ta emot beställningar, hantera tekniska frågor, garantiärenden och reservdelsbehov över mail och telefon under kategorin trädgårdsmaskiner. Frågorna kan komma från företagskunder, slutanvändare och auktoriserade verkstäder inom nordisk trädgård och byggvaruhandel. I arbetet har du daglig intern kontakt med servicetekniker och säljare för att bistå med information och administration för era gemensamma kunder.

• Hantera inkommande kundärenden ofta kopplat till tekniska frågor.
• Hantera beställningar, garantiärenden och reservdelsbehov över mail och telefon.
• Daglig kontakt med säljare och servicetekniker.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Obehindrade kunskaper i danska, muntligt såväl som skriftligt
• Goda kunskaper i engelska
• Tidigare erfarenhet av kundsupport/service, gärna över mail och telefon
• God datorkunskap
• Meriterande är erfarenhet inom en teknisk eller närliggande bransch

Vi tror att du som söker har intresset, viljan och förmågan att hjälpa såväl kunder som dina kollegor i teamet. Du anstränger dig för att leverera lösningar och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående gentemot andra. Du trivs med att samarbeta med dina kollegor och får energi av att umgås och föra dialoger med nya människor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg, Mölndal. Det finns möjlighet till distansjobb men du ska ha möjlighet att kunna ta dig till kontoret vid behov.
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Gabriella Enocsson
gabriella.enocsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7883428

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: