Dansktalande kundservicemedarbetare / kundsupport

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-02-25

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Awardit.

Om företaget
Awardit har utvecklat lojalitetslösningar för några av Skandinaviens största företag sedan 1999. Företaget erbjuder en helhetslösning till deras kunder. Denna lösning innehåller delar som design- och utveckling av hemsidor, lagerhållning av produkter, orderhantering samt behandling av betalning och fakturering. Awardit erbjuder även kundsupport till deras kunder. Kontoret i Göteborg är beläget i en tusen kvadratmeter stor takvåning i Gamlestadens fabriker. Här värdesätts sammanhållning och att ha roligt i arbetet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare besvarar du frågor från kunder via telefon och mail. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor som leveranser, returhantering och reklamationer. Du kommer även att utföra enklare tull-administration samt övriga administrativa uppgifter. Som dansktalande kundservicemedarbetare använder du dina språkkunskaper i samtal med kund samt översätter produktinformation och reklamutskick från svenska till danska. Du arbetar både mot den svenska och danska marknaden där majoriteten av kunddialogen sker på svenska. Du sitter tillsammans med tre andra kollegor och tillsammans utgör ni kundtjänstavdelningen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Mycket goda kunskaper i svenska och danska, både i tal och skrift
• God dator och systemvana
• Meriterande med tidigare erfarenhet av kundkontakt
• Meriterande med tidigare erfarenhet av arbete i Visma Business

Vi tror att du som söker har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. I dina kunddialoger är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett tillvägagångssätt för att lösa problem samt en öppenhet för förändring och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, service, serviceinriktad, administration, reklam, produkt, översätta, översättning, marknadsföring, danska, dansktalande, Visma, deltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Fredriksson
emma.fredriksson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6383106

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: