Dansktalande kundservicemedarbetare

CooperVision Nordic AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos CooperVision Nordic AB i Göteborg

Dansktalande kundservicemedarbetare CooperVision Nordic AB

CooperVision är ett amerikanskt börsnoterat bolag som är verksam i alla världsdelar.
CooperVision är marknadsledande inom toriska kontaktlinser och är en av världens största kontaktlinsproducenter.

CooperVision Nordic AB är ett bolag inom CooperVision koncernen. Vi är ca 30 anställda som marknadsför och säljer kontaktlinser till återförsäljare i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Huvudkontoret för Norden ligger i Göteborg. Koncernspråket är engelska.

Vi söker nu dig som vill förstärka vår support- och kundtjänstavdelning genom att bidra med ditt engagemang och din vilja att sätta kunden i centrum samt arbeta med service, support och administration. Tillsammans med dina kollegor på kundtjänstavdelningen ger du våra kunder och återförsäljare en positiv och givande kontakt med oss och bidrar till att vi hela tiden arbetar utifrån vår målsättning att överträffa varje kunds förväntningar.

Publiceringsdatum
2012-10-09

Dina arbetsuppgifter
I rollen som dansktalande kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta med att:

• Besvara och hantera frågor från våra kunder och återförsäljare via telefon/mail/fax etc. på ett effektivt sätt. Förutom orderhantering kan det handla om att ge leveransbesked, viss fakturahantering samt reklamationshantering.
• Informera kunder om produkter eller tjänster som kan vara till fördel för dem och oss.
• Vid behov vara behjälplig med övriga administrativa kontorsgöromål
• Arbeta tillsammans med övriga teamet så att vi når våra gemensamma mål, samarbeta med marknadsavdelning samt säljavdelning gällande speciella kampanjer osv.

Kvalifikationer och personliga egenskaper:

• Du talar och skriver danska obehindrat, du behärskar även svenska väl i både tal och skrift.
• Då engelska är vårt koncernspråk behöver du även kunna kommunicera på engelska i både tal och skrift.
• Meriterade är om du har ytterligare kunskaper i ett annat nordiskt språk.
• Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet inom serviceyrket samt god vana att hantera telefon och kundkontakter.
• Som person är du trevlig, glad, energisk och stresstålig.
• Du är inte rädd för att ta egna initiativ och har en god förmåga att arbeta både i grupp och individuellt.
• Att du är en van datoranvändare ser vi som en självklarhet.

CooperVision Nordic är ett drivet och framåt företag som huserar i nyrenoverade lokaler på Mölndalsvägen i Göteborg. Vi är ett gott gäng som tillsammans strävar efter att ha en givande arbetsdag och att leverera vårt absolut bästa till våra kunder. Vi tillämpar individuell lönesättning. Arbetstiderna är mån-fre kl. 8.15 - 17.00.
Tjänsten är ett sjukvikariat som kortast sträcker sig till årsslutet 2012 med goda möjligheter till förlängning och sedan en fortsatt tillsvidareanställning.

Tillsättning kommer att ske snarast. Sista ansökningsdag 31/10-12

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
Tjänsten är ett sjukvikariat som kortast sträcker sig till årsslutet 2012

Tillträde
Snarast möjligt.

Ersättning
Fast lön
Vi tillämpar individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-31
Ansökan enbart via e-mail.
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@coopervision.se

Kontakt
Marie Persson - Customer Service Manager, 031-727 97 30

Företag
CooperVision Nordic AB

Adress
CooperVision Nordic AB
43135 GÖTEBORG

Kontorsadress
Mölndalsvägen 77

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7279700
Faxnummer: 031-7069535

Jobbnummer
1361506

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från CooperVision Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos CooperVision Nordic AB: