Dansktalande kundserviceagent extra till Jollyroom
Jollyroom / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom i Göteborg Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 65 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg har vi kontor, flera lager samt ett showroom för våra kunder. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 450 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.
Talar du danska och vill jobba extra på Nordens största e-handelsföretag inom barn- och babyprodukter? Är du flexibel, positiv och vill komma in på en av Göteborgs snabbast växande arbetsplatser? Då ser vi fram emot din ansökan!
Som dansktalande kundserviceagent arbetar du tillsammans med vårt härliga team i en ungdomlig och pulserande miljö. Vi söker dig som varje dag vill ge den bästa servicen i branschen!
Publiceringsdatum2019-05-09Dina arbetsuppgifter• Hjälpa kunder via mail och telefon
• Hantera reklamationer
• Ha viss leverantörskontakt
Arbetet är mycket serviceinriktat och i denna roll krävs det att man har en positiv attityd och alltid bemöter sin omgivning med ett leende.
Vi söker dig som har följande egenskaper
Vi söker dig som talar och skriver flytande danska. Som person är du prestigelös, ödmjuk och trivs med att jobba i ett högt tempo.
I denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper då vi söker någon som passar bra in i vårt befintliga team. Teamen består av drivna, lösningsorienterade och positiva personer - därför är det viktigt att du besitter liknande egenskaper.
Meriterande
• Arbetsvana från kundservice
• Kunskaper i svenska
• Erfarenhet av att jobba i betalnings- eller bokningssystem samt SAP
Vi erbjuder dig
• Entreprenörsdriven verksamhet
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Hög utvecklingstakt
• Spännande bransch
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Vi är ett företag som satsar på personalen och vi internrekryterar ofta, både inom avdelningen man jobbar på samt till andra avdelningar. De som åstadkommer bra resultat och samtidigt har en positiv och samarbetsvillig attityd kommer gå långt inom Jollyroom.
Upplägg och kontakt
• Start: Snarast möjligt
• Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov.
• Placering: Sävedalen, Göteborg
• Arbetstider: Vardagar 8-17
• Kontakt: Frida Berntsson via
frida.berntsson@jollyroom.seSom ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, skrivtest och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJollyroom
AdressJollyroom
Södra Tagenevägen 58
42259 Hisings Backa
KontorsadressSödra Tagenevägen 58
Jobbnummer 4781775
Observera att sista ansökningsdag har passerat.