Dansktalande kundservice till Prenax
TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-05-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande kundservice till Prenax" (publicerad 2018-10-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Relationsbyggande administratör med kundansvar sökes till det globala Prenax i Kista.
Nu söker Prenax en dansktalande kundansvarig till vår kundserviceavdelning i Stockholm. Vi arbetar i en internationell miljö där våra kunder kontaktar dig direkt när de behöver hjälp. Ditt ansvar blir att bygga vidare på relationen och skapa en kundupplevelse över förväntan. Här kommer du löpande utveckla din kunskap inom kundservice och tillsammans med vårt erfarna team fortsätta leverera en kundnöjdhet på över 97 %.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Ett arbete där högkvalitativ service, långsiktigt goda relationer och administration är i fokus. Du blir en del av Prenax nordiska kundtjänst som ansvarar för att leverera professionell och värdeskapande service åt flera återkommande stora företag och myndigheter med långa avtal. Rollen innebär även löpande kontakt med flertalet internationella förlag.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
* I rollen som kundansvarig arbetar du med att förse Prenax kunder med kundservice. Detta görs huvudsakligen via e-mail, men du tar även emot inkommande samtal.
* Du får ansvar för en egen kundportfölj och relationen med dessa kunder när det kommer till prenumerationsärenden och all annan administration.
* Du kommer att arbeta nära företagets säljkår och i arbete ingår att göra regelbundna kundbesök.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Prenax nordiska kundtjänst hanterar ärenden för Sverige, Norge, Danmark och Finland. Tjänsten är på heltid, med arbetstider mellan 8 och 17. Start omgående, efter överenskommelse.
Anställningen kommer att inledas med en introduktionsutbildning där du som anställd får all information och verktyg för att på ett effektivt och professionellt sätt ha möjlighet att komma in i din nya roll. Som kundansvarig rapporterar du till företagets Operations Manager.
VEM ÄR DU?
* Som person behöver du ha en utpräglat relationsskapande personlighet och gilla kundkontakt. Du har naturlig pondus, är prestigelös, gillar att ta ansvar och har en inneboende känsla för prioritering. Att du är socialt säker, och mogen i din kundkontakt är det också stor vikt.
* Administration, är en betydande del av rollen, vilket fodrar att du kan arbeta strukturerat och noggrant och har allmänt god datavana. Excel är meriterande men inget krav.
* Då tjänsten innebär daglig kontakt med kunder i Norden samt andra globala partners ställs det krav på att du talar och skriver flytande danska, svenska och engelska.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-05-31ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSinisa Strbac 0704912198
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 4178074
Observera att sista ansökningsdag har passerat.