Dansktalande kundkommunikatör till Kista
Coor Service Management / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management i Solna,
Stockholm,
Lidingö,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Coor Service Management är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 850 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.
Vill du arbeta med Eva-Lena, Cornelis och Susanna?
Dina nya kollegor arbetar på vår nordiska kundtjänst (firstline) vid site Telefoni 1 i Borlänge! Vi söker nu nya kollegor som kan hjälpa dem att serva våra danska och svenska kunder på distans från Kista.
Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med och bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierande arbetsuppgifter. I Borlänge är vi idag ca 150 personer som jobbar på vårt servicecenter så denna tjänst kan tillsättas både i Borlänge eller i Kista.
Publiceringsdatum2016-04-29Om tjänstenI din roll som kundkommunikatör kommer du främst att arbeta med att hjälpa våra kunder med löne - och fakturafrågor via mail och telefon. I tjänsten ingår även att bemanna både dansk och svensk växel med inkommande samtal. Du kommer huvudsakligen att arbeta i team med andra kundkommunikatörer men även ensam och ha en mycket självgående roll och vi ser därför att du har en bra samarbetsförmåga och eget driv.
Dessa arbetsuppgifter ställer höga krav på dig som kundkommunikatör och din förmåga att bemöta de inringande på ett effektivt, professionellt, serviceinriktat och lösningsorienterat sätt. Coor arbetar hela tiden i framkant med att följa teknikens utveckling vilket också gör att kommunikationen kan komma att förändras genom tiden.
Du kommer att ingå i ett härligt gäng och verka i en prestigelös miljö.
BakgrundSom sökande ser vi att du är positiv och har en god kommunikationsförmåga, kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt och samtidigt bibehålla en god struktur. Vi söker dig som är serviceinriktad och som förstår hur du ska agera för att uppfylla den förväntan vi har på en god kvalitet och servicenivå. Arbetstempot kan stundvis vara högt och då bör du klara av stressiga moment samt vara flexibel i ditt arbete. Målet är att ge vår kund en snabb och effektiv service i kombination av ett trevligt och professionellt bemötande. Vi vill att du är ansvarstagande, utåtriktad, social och tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet.
Vi söker dig som har godkända slutbetyg från gymnasiet eller motsvarande. Meriterande är tidigare erfarenhet från arbete med löne - och fakturafrågor, kundtjänstarbete eller annat arbete inom service.
Du har en teknisk förståelse och datavana då vi arbetar med olika datasystem och växlar för att leverera tjänsten
För att vara aktuell för tjänsten måste du kunna tala och skriva danska obehindrat, såväl som svenska och engelska.
Är det du som är Eva-Lenas, Cornelius och Susannas nästa kollega?
Övrig informationTjänsten är på 75% med tillträdesdag enlig överenskommelse.
Intervjuer och urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut, varför vi vill ha din ansökan snarast.
Vi följer kollektivavtalet Callcenteravtalet mellan Almega och Unionen.
För mer information är du välkommen att kontakta:
Gruppchef Mikaela Hedén 010-5597509 alt
mikaela.heden@coor.com Unionen Elina Magnusson
unionen-borlange@coor.comVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningLön enligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCoor Service Management
AdressCoor Service Management
Kupolen 107 D
78170 Borlänge
KontorsadressKupolen 107 D
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2816367
Observera att sista ansökningsdag har passerat.