Dansktalande handläggarassistent

Pay Solutions Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Pay Solutions Sweden AB i Göteborg

Pay Solutions Sweden AB tillhandahåller betalningslösningar till svenska företag i syfte att förbättra kassaflödet och minimera kreditförlusterna. De produkter vi erbjuder är Fakturaservice, Juridik och Inkasso. Pay Solutions är ett snabbväxande företag med huvudkontor i Göteborg.

Vi söker nu för visstidsanställning dig som obehindrat talar och skriver danska. Dina arbetsuppgifter kommer bestå i att assistera våra inkassohandläggare i arbetet med att inkassera fordringar mot företag och privatpersoner i Danmark.

Som person tror vi att du är:
• Social
• Lättlärd
• Datorvan

Skicka din personliga ansökan med CV per mail.

Publiceringsdatum
2013-09-16

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Visstidsanställning/timbasis

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-10-15
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobs@paysol.se

Företag
PAY SOLUTIONS SWEDEN AB

Adress
PAY SOLUTIONS SWEDEN AB
Västra Hamngatan 9
41117 GÖTEBORG

Kontorsadress
Västra Hamngatan 9
GÖTEBORG

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: jobs@paysol.se

Jobbnummer
1654063

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Pay Solutions Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Pay Solutions Sweden AB: