Dansktalande ekonom inom leverantörsreskontra till stor svensk k

2 Complete / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2 Complete i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Södertälje eller i hela Sverige

;Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
; 2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst.
;Tjänstebeskrivning
;2Complete söker nu, för kunds räkning, en dansktalande ekonom till leverantörsreskontra avdelningen. Detta är en mycket intressant tjänst hos ett välkänt företag i Stockholm.

"Vår kund tillhandahåller moderna tjänster för en modern organisation. Vår målsättning är att etablera nordens ledande och mest attraktiva Shared Service Center för såväl kunder som medarbetare. Vår affärsidé är att med hög kvalitet erbjuda nordiska kundföretag kostnadseffektiva tjänster inom ekonomi- och löneadministration."

Hos vår kund kommer du att arbeta på avdelningen för leverantörsreskontra innehållande administrering, registrering och arkivering av fakturor för ett eller flera bolag i Danmark. Du kommer att förbereda och skicka betalningsfiler, både internt och externt. Du kommer även vara behjälplig för att kontrollera betalningar och fakturor mot bankerna.

Tjänsten är en bemanning, vilket innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar som konsult ute hos kund.

;Profil
;För att ha bästa förutsättningar i denna roll skall du ha en relevant utbildning inom ekonomi och du skall ha arbetat med leverantörsreskontra tidigare. Du skall vara självständig i ditt arbete och tycka om att arbeta i en föränderlig miljö. Du skall behärska det danska språket mycket väl i tal och skrift. Då arbetet även kommer att beröra svenska och engelska behärskar du även dessa språk. Du har administrativ arbetslivserfarenhet, med fördel inom leverantörsreskontra eller ekonomi. Du tycker om att ge bra service, sätter kunden i fokus och drivs av att arbeta i ett högt tempo.

Som person är du flexibel, van vid en föränderlig miljö samt mycket stora volymer. Du är en teamplayer som inte är rädd för att fråga. Ordning och reda är naturligt att kombinera med servicekänsla.

Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer sker löpande.

;Om du har några frågor gällande denna annons, är du mer än välkommen att kontakta oss på 08-445 43 44, eller maila på .

Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Publiceringsdatum
2012-03-14

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 000299
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
2 Complete

Adress
2 Complete
Wallingatan 38
1124 Stockholm

Jobbnummer
1187014

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2 Complete

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2 Complete: