Dansktalande Customer Experience Assistant till Hejco

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-11-11

Om tjänsten
Som dansktalande Customer Experience Assistant hos oss på Hejco kommer du att arbeta mot såväl den danska som svenska marknaden där du kommer att ha kontakt med både återförsäljare, säljare samt slutkunder.

Arbetet innefattar traditionell support via flera olika kanaler där förekommande ärenden innehåller ex orderläggning, produktinformation, fakturering med mera. Utöver detta kommer du även vara spindel i nätet för att utveckla och bygga upp vår danska avdelning på plats i Borås. Hos oss får du möjlighet att vara med och bygga upp, vara delaktig och påverka din roll som Customer Experience Assistant. Vi har nya fräcka lokaler och ett vi är ca. 20 medarbetare totalt, ett engagerat och gott gäng.

I din roll som Customer Experience Assistant kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Service mot leverantörer, återförsäljare och kunder via mejl och telefon
• Administrativa åtgärder
• Tätt samarbete med övriga avdelningar så som marknad, sälj med flera
• Utveckla och bygga rutiner för framtidens kundservice

Att vi bryr oss om varandra är en självklarhet hos oss på Hejco. Våra värderingar är viktiga. Vi kallar dem C.P.D.E och allt vi gör ska rymmas inom ramen för de bokstäverna. Men det är inte bara bokstäver, det är våra värderingar som vi på Hejco tillsammans jobbat fram och som finns som en röd tråd i vår verksamhet.

CARING - Vi bryr oss om våra kunder, varandra, samhället och miljön
PROUD - Vi är stolta över våra produkter, över våra kunder och över att arbeta med Hejco
DEDICATED - Vi är engagerade, tar ansvar och får saker att hända
EASY - Det ska vara enkelt att vara kund hos oss genom vår tillgänglighet, support och flexibilitet

Tjänsten som dansktalande Customer Experience Assistant är en rekrytering med direktanställning hos kunden, med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda på dagtid måndag - fredag.

Om dig
Vill du vara en del av ett värdedrivet företag som bryr sig om de människor som bryr sig om andra? Vill du jobba i en expansiv och utvecklande miljö där vi utmanar oss varje dag för att alltid ge våra kunder det bästa vad gäller kvalitet, produkt, service och engagemang? Då är detta något för dig!
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av kundservice och som är bekväm i din roll. För att lyckas i rollen bör du kunna både svenska och danska flytande samt ha god systemvana. Du är flexibel och kan hantera problem av både lättare och tuffare karaktär. Som person bör du vara självständig och ha en förmåga att leda dig själv.

Viktigt för tjänsten är:
• Flytande i danska och goda kunskaper i svenska
• Minst 2 års erfarenhet
• Systemvana samt självständig

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Hejco
I drygt 60 år har vi på Hejco designat, utvecklat och tillverkat arbetskläder för alla de människor som arbetar med att ta hand om andra. Det började 1954 i Hyssna utanför Borås då Henry Johansson startade upp verksamheten Henry Johansson & Co, sedermera Hejco, med ambitionen att skapa arbetskläder med god kvalitet och funktion. Kläder som skulle förbättra arbetslivet för alla yrkesgrupper inom vård & omsorg, dental, städ, hotell, restaurang och kök.

Vårt fokus är kvalitet, funktion och lyhörd service. Idag har vi kommit en god bit på vägen i vår utveckling och är kända för den höga kvalitet som produkterna håller. Med Hejcos produkter kan man känna sig trygg i att få bästa passform och funktionalitet. Samtidigt sätter vi stort värde på lyhördhet och närhet till våra kunder för att kunna fortsätta utvecklas och tillgodose marknadens önskemål.

Hejcos kollektioner produktutvecklas i Sverige och vi arbetar målmedvetet med att ta ansvar i såväl sociala frågor som miljöskydd. Vår framtidsvision är att vara det ledande varumärket i Europa för arbetskläder inom vård & omsorg, dental, städ, hotell, restaurang och kök.

EN DEL AV FRISTADS KANSAS GROUP
Fristads Kansas Group är Europas största leverantör av yrkes- och profilkläder med flera starka varumärken som Fristads, Kansas, Hejco, Acode, Martinson, B&C, Wenaas och Bragard. Koncernen bedriver verksamhet i mer än 20 länder, omsätter cirka 400 miljoner Euro, har tre egna produktionsanläggningar och cirka 1 600 medarbetare.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Isak Ahlvik via 073 684 77 62

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!

Sökord
e-handel, ehandel, kundservicemedarbetare, dansk, Borås, e-com, Adecco, danska, danmark

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31102".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
4949135

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: