Dansktalande Customer Care-medarbetare
Klarna AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige Dansktalande Customer Care till Klarna - Heltid!
Året var 2005 och e-handeln hade då länge varit otrygg. Med en idé om att erbjuda trygga och enkla betalningslösningar startades samma år företaget Klarna. Fem år har gått och vi har vuxit till ett ambitiöst och kreativt gäng på 200 stycken.
Vi har blivit utsedda till Årets företag -07 (skryt),ökat omsättningen med 13 570 % (statistik) och lyckats bli marknadsledande i Norden (fakta).
Klarna är idag delägt av Investment AB Öresund och Sequoia Capital - ett bolag som såg samma potential i Google, YouTube och Apple Computer, som i oss. Det tycker vi är en bra början.
Vill du följa med på en resa utöver det vanliga?
Klarna söker nu två dansktalande Customer Care-medarbetare till huvudkontoret i Stockholm. Arbetet är ett sommarvikariat men med möjlighet till förlängning.
Trivs du som bäst när du dagligen interagerar med nya människor och får kombinera detta med en service på en hög nivå? Då är du personen för oss!
Publiceringsdatum2011-05-11Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med ärendehantering för den danska marknaden inom Klarnas Customer Care. Du tar emot samtal från våra kunder och hjälper dem att lösa problem med bl.a. fakturor, varor som inte kommit, påminnelser och inkassoärenden. Med sunt förnuft gör du en värdering av ärendet, spårar problemet och hjälper Klarnas kunder till en lösning. Till stöd har du både team leaders och managers samt Klarnas utbildning för Customer Care. När Klarna nu expanderar på den danska marknaden kommer du att vara i främsta ledet när det gäller kontakten med våra kunder och du kommer att vara en tydlig representant för Klarna.
Vem är du?
Vi söker dig som som precis har avslutat din gymnasieutbildning. Har du erfarenhet från callcenter sedan tidigare är det meriterande. Det är också bra om du har en grundläggande ekonomisk förståelse.
Att du är flytande i danska i tal och skrift är ett krav. Ett språkprov kommer att göras under urvalsprocessen. Du har även mycket goda kunskaper i engelska och är en van datoranvändare.
Vi förutsätter att du är kundfokuserad och att du kan prioritera rätt saker i stressiga situationer. Noggrannhet, strukturerad och ett starkt driv att ge den bästa servicen är andra saker om beskriver dig.
Vi erbjuder
Klarna erbjuder möjligheten att arbeta inom ett ungt och expansivt företag. Du ges även chans att lära dig mer om andra områden i vår verksamhet. Förutom detta lovar vi en glad och livlig arbetsplats som kommer att ge dig chansen att träffa mängder av lysande personligheter som ser vikten av en rolig och stimulerande vardag!
Intresserad?
Sista dag att ansöka är Urval sker löpande.
Kontaktperson: Charlotte Kendel, Chef (Danska/Norska Kundservice avdelning)
charlotte.kendel@klarna.comVälkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-06-05
Ansökan kan skickas till e-postadress:
charlotte.kendel@klarna.comFöretagKlarna AB
AdressKlarna AB
11343 STOCKHOLM
KontorsadressNorra stationgatan 61
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0812012000
Jobbnummer 929391
Observera att sista ansökningsdag har passerat.