Dansktalande Backoffice

Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm, Botkyrka, Upplands Väsby, Nynäshamn eller i hela Sverige

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker en dansktalande orderadministratör för längre uppdrag hos ett globalt företag i Stockholm.

Publiceringsdatum
2008-10-20

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består av att ta emot, leveransbevakning och allmänna arbetsuppgifter inom orderhantering. Registrering av färdiga underlag, framtagning av offerter mm.

Kvalifikationer
Gärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Du behärskar danska i tal, Viktigt är också att du behärskar engelska och officepaketet väl.
Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.
Tjänsten skall tillsättas omgående.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Dansk Kundtjänst
Ansökan kan skickas till e-postadress: helena.tellberg@officepartner.se

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN

Kontorsadress
Sparbanksvägen 14

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: info@officepartner.se

Jobbnummer
335987

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: