Dansktalande backoffice inom finans till stor koncern
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-04-26Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på 12 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetFinansbolaget bedriver verksamhet i hela Norden och erbjuder finansierings- och paketeringslösningar till moderbolagets kunder. De bidrar till ökad lönsamhet och ökad säljkraft, för såväl moderbolaget som för externa samarbetspartners och återförsäljare. Deras slagkraftiga portfölj skapar kundnytta i form av behov, funktion och pris. Detta är en hybrid-tjänst där du har möjlighet att arbeta på kontoret i Malmö. I tjänsten kan det även förekomma resor.
Dina arbetsuppgifterI denna roll arbetar du på företagets backoffice-avdelning i serviceprocessen. I din roll arbetar du främst mot den danska marknaden men det förekommer även arbete mot den norska marknaden. Ditt arbete innebär ett nära arbete med framförallt business area manager men även produktägare och övriga avdelningar inom organisationen. I ditt arbete ingår delaktighet i hela serviceprocessen där du arbetar med bland annat informationshantering, kundklagomål och förbättringspunkter.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet inom bank och finanssektorn, meriterande med arbete mot privatpersoner
• Tidigare arbetslivserfarenhet från kundtjänst är meriterande
• Du har mycket goda kunskaper i danska i både tal och skrift, vi ser gärna att du också har god förståelse för finansiella processer eller kundupplevelser i Danmark
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska, meriterande med norska
I denna urvalsprocess kommer stor vikt läggas vid personlighet. Vi söker dig som är serviceinriktad och mån om att alltid sätta kunden i fokus. För att trivas i rollen är du snabbtänkt, vågar ta mycket eget ansvar och är orädd inför att testa nya idéer och tillvägagångssätt. Vidare har du lätt för att samarbeta med andra, samtidigt som du är trygg i din yrkesroll.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: ekonomi, finans, backoffice, administratör, leasing, telekom, contract, kundtjänst, kundservice, service, administratör, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Malin Erson
malin.erson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6575360
Observera att sista ansökningsdag har passerat.