Dansktalande administratör till välkänt varumärke
Ageris Kontaktcenter AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Solna,
Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Falun eller i
hela Sverige Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 260 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på
www.ageris.se .
Ageris kommer under oktober månad starta upp ett nytt administrativt uppdrag för ett mycket välkänt varumärke som andas kvalitet och professionalism. Vi söker därför dig som vill vara med på tåget och bli en självklar del i vårt nya team. Talar du danska? Är du dessutom en noggrann administratör? Då ska du läsa vidare!
Som administratör för vår kund arbetar du med leasingavtal och kontrakt. Det innebär att du arbetar i ett affärssystem där du hanterar avtal och säkerställer att informationen stämmer. Du ansvarar för att leta upp information som saknas och följer upp avvikelser. Du har kontakt med återförsäljare via telefon och e-post. I rollen ingår också en del pappersarbete och övrig förekommande administration.
I rollen som administratör blir du ansiktet utåt för ett mycket omtyckt och välkänt varumärke där det ställs stora krav på serviceanda, kvalitet och professionellt agerande. Vi erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Ageris sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park, med närhet till restauranger, butiker, träningsanläggningar och kollektivtrafik.
Vi söker dig som:
• Har mycket goda kunskaper i danska
• Har mycket goda kunskaper i engelska
• Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Är effektiv och noggrann
• Är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
Meriterande om du har vana av att jobba i affärssystem. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Tjänsten är på heltid och vi tillämpar 6 månaders provanställning som övergår i tillsvidareanställning. Arbetstiden är kontorstider, måndag-fredag.
Vill du jobba med oss? Skicka då din ansökan redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsterna tillsätts så snart vi hittar rätt personer.
Vid frågor kontakta Sarah Sundqvist på HR-avdelningen,
sarah.sundqvist@ageris.se .
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2016-08-15ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressBox 1029
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2992984
Observera att sista ansökningsdag har passerat.