Dansktalande administratör sökes omgående!

Professional Consulting / Kontorsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professional Consulting i Sollentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Upplands-Bro, Täby eller i hela Sverige

Professional Consulting

Är du kundfokuserad och van att arbeta proaktivt? Har du tidigare erfarenhet av administration och/eller avtalshantering? Då har vi tjänsten för dig!
Nu söker vi för kunds räkning dig som är dansktalande och vill arbeta som administratör. Vår kund är en ledande leverantör av kundkommunikationsteknik som hjälper andra företag att kommunicera effektivare i dagens flerkanalsmiljö, så att de kan bygga långvariga kundrelationer och driva lönsam tillväxt. Koncernen omsätter 5,3 miljarder USD, har över 28 000 anställda, och tillhandahåller tjänster för stora koncerner och små och medelstora företag i fler än 100 länder. I Sverige har de funnits sedan 1974 och har ca 150 anställda.
Som administratör tillhör du vår kunds Account support som i dagsläget består av 15 personer. I denna roll kommer du att hantera serviceavtal mot den danska marknaden, din huvudsakliga arbetsuppgift är att säkerställa att alla serviceavtal är uppdaterade och registrerade i systemen. Det kan bland annat innebära att:

• Säkerställa att alla avtal är uppdaterade i SAP samt vid behov ändra avtal
• Genom rapporter följa upp kundens outsourcing partner som aktiverar avtalen för nya säljorder
• Bistå säljorganisationen med frågor som rör serviceavtal men även leasingavtal
• Kundkontakt rörande avtalsfrågor, via telefon och mail
• Vara behjälplig vid behov inom Client operations
• Rapportering till närmsta chef

Uppdraget innebär att du är anställd av oss på ProfessionalConsulting men arbetar hos vår kund på deras kontor i Sollentuna. Tjänsten är tillsvidare och beräknas starta i maj/juni. För rätt person finns chans till övertag. Kontorstider tillämpas.

Vi söker dig som har gymnasiekompetens samt minst tre års erfarenhet av liknande uppgifter, du har till exempel arbetat med order, serviceavtal, fakturering, kreditering, etc. Det är ett krav att du som söker tjänsten har vana av att arbeta i flera stödsystem samtidigt. Det är viktigt att du är van att använda telefonen i arbetat då den är en stor del av dina arbetsredskap. Erfarenhet av SAP är meriterande. Det är även ett krav att du är flytande i danska och svenska i tal och skrift samt att du har goda kunskaper i engelska, kan du något annat nordiskt språk är anses det meriterande. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet.
Du är en självgående, driven och engagerad person som tar eget ansvar, du har förmåga att kunna prioritera, strukturera och planera ditt eget arbete. Som person har du hög social förmåga, en personlig mognad och självinsikt samt viljan att lära nytt. Vidare är du lyhörd samt öppen för nya utmaningar. Låter det här som något för dig? Ansök då idag!
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2014-04-10

Arbetstider och omfattning
HELTID

Ersättning
Fast lön enligt avtal

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Professional Consulting

Adress
Professional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Jobbnummer
1838530

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Professional Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professional Consulting: