Dansktalande Account Manager

Kelly Services AB / Ekonomichefsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kelly Services AB i Malmö, Lomma, Lund, Svedala, Trelleborg eller i hela Sverige

Till Kompetenscentret i Lund ( placering ) söker vi en driven och seriös Account Manager som kommer att bearbeta hela den danska marknaden.
Som Account Manager för Hill-Rom och Liko ansvarar du för kundbearbetning och försäljning inom affärsområdet Sjukhus i ditt geografiska distrikt. Vi erbjuder lösningar och tjänster till vården, klinisk kompetens och säljerfarenhet är därför meriterande.
Du kommer bland annat att genomföra kundbesök i regionen för att marknadsföra och sälja produkter, hålla utbildningar och förmedla kunskap kring de unika lösningar vi erbjuder.
Du har en fallenhet för att etablera kontakter och skapa goda relationer med människor samtidigt som du är affärsmässig och professionell i dina möten med kunder. Vi ser gärna att du har någon form av klinisk kompetens och erfarenhet från försäljning sedan tidigare. Har du även erfarenhet från upphandlingar är det ett plus. Vi erbjuder ett gediget internt utbildningsprogram som du kommer att genomgå för att erhålla nödvändig specialistkunskap inom produktområdet.
I Sverige erbjuder vi en unik närhet genom våra åtta Kompetenscenter på strategiska orter i landet. Vid våra Kompetenscenter har vi samlat Account Managers med klinisk kompetens, servicetekniker, utbildningslokaler, lagerhantering och andra viktiga funktioner för att erbjuda helhetslösningar till våra kunder. Vi ska nu förstärka våra Kompetenscenter i Lund med en person som kommer att bearbeta den danska marknaden.
Tjänsten innebär ett stort eget ansvar och det är viktigt att du är självgående samtidigt som du är en tydlig lagspelare som gärna samarbetar med andra. Du ingår i säljteamet för Sjukhus tillsammans med kollegor från våra andra Kompetenscenter och affärsområden runt om i landet. Vi är mycket måna om att skapa en god värdegrund inom företaget och det är viktigt att vi delar samma uppfattning kring samarbete, ansvar, etik och inte minst motivation och servicevilja. Viktigt är att du har mycket god förståelse i danska och engelska i båda tal och skrift.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning,
Tillträde så snart som möjligt eller enligt överenskommelse.
Låter det här intressant?
Sök tjänsten genom att registrera dig på http://www.kellyservices.se/www.kellyservices.se . Då urval sker löpande vill vi ha din ansökan så snart som möjligt.
Har du frågor kring tjänsten ta kontakt med Annika Nessvold på Kelly Services AB på 040-611 15 76.
Välkommen med din ansökan!
Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Publiceringsdatum
2010-10-11

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: SE263350
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Kelly Services AB

Adress
Kelly Services AB
Regeringsgatan 77
11139 Stockholm

Jobbnummer
751265

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kelly Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kelly Services AB: